تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819509665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت سرمايه گذاري هاي مشترک اشتغال زايي با ثبات را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۵ب.ظ)
رئيس کميسيون عمران مجلس در گفتگو با موج: تقويت سرمايه گذاري هاي مشترک اشتغال زايي با ثبات را به دنبال دارد موج - مهم‌ترين نياز اقتصادي جامعه، اشتغال‌زايي با سرمايه‌گذاري‌هاي مشترک است و تا زماني که ايجاد شغل پايدار صورت نگيرد،زايندگي پول در اقتصاد نيز تحقق نمي‌يابد.
سيد مهدي هاشمي، رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نياز کشور به توليد براي خروج از رکود به خبرنگار خبرگزاري موج اظهار کرد: بايد مسئولين اجرايي و قانون‌گذاري راه اقتصاد را به سمت توليد سوق دهند تا با ايجاد زمينه‌هاي توليد مقرون‌به‌صرفه، فاصله اقتصاد از رکود را افزايش دهند.
وي ادامه داد: طبيعتاً حرکت به سمت توليد و زير سايه اقتصاد مقاومتي مي‌تواند تأثيرگذاري مثبتي را داشته باشد زيرا تنها تحت مقاوم‌سازي اقتصاد در برخورد با چالش‌هاي فراوان امروز بر سر راه توليد، مي‌توان به وضعيت توليدي مطلوب دست‌يافت.
نماينده مردم تهران با اشاره به اينکه بايد به سمت درآمدزايي و ثروت آفريني حرکت کنيم نيز گفت: زماني که سرمايه‌گذار براي حوزه‌هاي اقتصادي وارد کشور مي‌شود، بايد به سمتي حرکت کنيم که نتيجه نهايي سرمايه‌گذاري‌ها، زايندگي پول باشد.
هاشمي افزود: امروز مهم‌ترين نياز جامعه در اقتصاد، اشتغال آفريني است و تا زماني که به سمت ايجاد شغل پايدار نيز حرکت کنيم، به هدف زايندگي پول در اقتصاد نيز دسترسي پيدا نمي‌کنيم.
رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي درخصوص ورود هيات هاي خارجي براي سرمايه‌گذاري در کشور نيز تصريح کرد: بايد نتيجه هيات هاي خارجي، منجر به راه‌اندازي مجدد کارگاه‌هاي توليدي شود که به خاطر مشکلات فراوان در عرصه توليدي به‌ناچار تعطيل‌شده‌اند ؛ امروز تعديل نيروي کار فراواني به خاطر تعطيلي اين واحدها، بر جامعه تحميل‌شده است که بايد بار ديگر بنگاه‌هاي توليدي با آغاز فعاليت‌هاي خود، کارگران و نيروهاي تحصيل‌کرده را به خدمت توليد بگيرند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اهميت و اولويت پيگيري اقتصاد مقاومتي، اهتمام ويژه آن به بحث اشتغال‌زايي است اما متأسفانه تاکنون هيچ سازمان يا وزارتخانه‌اي دراين‌باره برنامه‌هاي مشخصي را از خود ارائه نداده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن