تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804115797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمایش گردان های واکنش سریع در اسلام آباد غرب برگزار شد/حضور گردان ضد شورش بسیج در رزمایش+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رزمایش گردان های واکنش سریع در اسلام آباد غرب برگزار شد/حضور گردان ضد شورش بسیج در رزمایش+عکس استان‌ها > کرمانشاه - رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 5 گردان‌ از نیروهای واکنش سریع بیت‌المقدس در 23 و 24 مهر ماه در منطقه عمومی رزمایش در اسلام آبادغرب برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین، سردار خلیل کیانی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در آخرین روز از رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه اسلام آباد غرب با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و یالار شهیدان اظهار داشت: این ایام، ایام حرارت قلوب مومنین است و محرم ماهی است که انسان های مومن با اولیاء خدا انس می گیرند و انسان های فاسد با طاغوت انس می گیرند. وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، زحمات امام(ره) و یارانش ، به برکت رهبری امام گونه مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم عزتمند ایران اسلامی دوران تحقیر و مظلومیت اسلام و تشیع گذشته است و در قلل مرتفع پیروزی ایستاده ایم. سردار کیانی گفت: روزگاری آرزوی ما باز پس گیری نفت شهر، خرمشهر و بازی دراز بود، اما امروز در کنار دریای مدیترانه به دفاع ایستاده ایم و نه تنها به دفاع ایستاده ایم بلکه برای پاسخگویی به ندای مظلومیت مسلمانان در دنیا پخش شده ایم .  

  وی با بیان اینکه برای رسیدن به عزت باید هزینه کرد، افزود: باید به ندای " هَل مِن ناصر یَنصُرنی" پاسخ داد و پاسخش فقط زبانی نیست بلکه باید آمادگی رزم در اقصی نقاط جهان را داشته باشیم . این یادگار 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه دوران تسلط اسرائیل بر بلندی های جولان و فلسطین گذشت، گفت: دشمن در 8 سال جنگ با ما از برخوردهای مستقیم نتیجه ای نگرفت و امروزه دشمن با سناریوی جدیدی تحت عنوان جنگ نرم برای نابودی و انحطاط نهال نوپای جمهوری اسلامی نقشه کشیده است. وی افزود: ما با تمام توان در مقابل کفر ایستاده ایم چون الگوی ما عاشوراست و تابلوی تمام نمای ما کربلاست که در آن کودک و پیر طعم شهادت می چشند. سردار کیانی تصریح کرد: هرگاه امر به معروف و نهی از منکر ازجامعه ما رخت بربندد ، آن زمان ذلت بر ما حاکم خواهد شد ولی به لطف خدا و رهبری امام خامنه ای ،علی الرغم ضعف ها و مشکلات و تحریم های دشمنان ما با الگو گیری از عاشورا به نتیجه رسیدیم.  

  وی با اشاره به آزمایش موفقیت آمیز موشک عماد و پرده برداری از سامانه موشکی سپاه در اعماق زمین ، اظهار کرد: اگر ایران در حالت ضعف بود نباید این ها را رو می کردیم ولی الحمدلله اکنون ایران اسلامی آنقدر قدرتمند است که به هیچ دشمنی بها نمی دهد. این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا عاشق ما نیست گفت: آمریکا ما را می شناسد و عنصر شهادت را تجزیه و تحلیل کرده است و آمریکا می داند اگر کوچکترین اشتباهی بکند کشوری بنام اسرائیل در جغرافیای سیاسی وجود نخواهد داشت. وی افزود: این را بدانید هیچ اتفاقی پیش نخواهد آمد زیرا ما توانمندتر از گذشته ایم و اینکه 6 قدرت برتر دنیا می آیند و در کنار ما قرار می گیرند و به آنچه ما می گوییم عمل می شود نشانه این است که دشمنان قدرت ما را شناخته اند.  

  سردار کیانی تصریح کرد: قدرت ما تا جایی بران است و دشمن را مورد وحشت قرار می دهد که ما روشنگری کنیم و از ولایت تبعیت کنیم. وی از دولتمردان خواست تا از فکر و نصایح بزرگان استفاده کنند و نیازمندی های شرایط بحران را تهیه نمایند تا خدای ناخواسته فردا پشیمان نشوند. در ابتدای این مراسم سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه اسلام آباد غرب با تسلیت ایام محرم الحرام توضیحاتی را در خصوص رزمایش و یگان های حاضر ارائه دادند.  

عکاس: قدرت احمدی

کلید واژه ها: استان کرمانشاه -




پنجشنبه 23 مهر 1394 - 22:05:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن