تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۱ حمله هوایی روسیه به مواضع داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۴۱ حمله هوایی روسیه به مواضع داعش


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، جنگنده های روسی در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۱ حمله هوایی در سوریه، مواضع گروهک تکفیری صهیونیستی داعش را در این کشور، هدف قرار دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایگور کوناشینکف، افزود: حملات هوایی روسیه به روستاهای اطراف حلب، ادلب، لاذقیه، حماه و دیرالزور با دقت بالا صورت گرفت و در این حملات، روسیه چند مرکز بمب گذاری خودروها را در اطراف شهر حلب منهدم کرد.
بمباران داعش در سوریه

سخنگوی وزارت دفاع روسیه، گفت: جنگنده های روسیه همچنین دو انبار سلاح و سوخت وابسته به گروه تکفیری صهیونیستی داعش را منهدم و چند مرکز تعمیر خودروهای زرهی و تجهیز خودروهای نظامی به انواع سلاح و سیستم های موشکی را هدف قرار دادند.
در استان ادلب نیز جنگنده های روسیه یک مرکز آموزشی تروریست ها را در منطقه جبلیه هدف قرار دادند که به انفجار این مرکز با تجهیزات نظامی آن منجر شد.
در استان حماه و لاذقیه نیز چند انبار تجهیزات نظامی وابسته به تروریست ها و یک مرکز فرماندهی داعش در اطراف دیرالزور منهدم شد. سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: همه جنگنده ها پس از اجرای ماموریت های خود به پایگاه حمیمیم بازگشتند.


پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن