تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط پرداخت یارانه برای فرآوری مواد معدنی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: برای حمایت از سرمایه گذاری در طرح های فرآوری مواد معدنی و کسب ارزش افزوده بالاتر از مواد خام، به طرح های فرآوری مواد معدنی طبق شرایطی یارانه پرداخت می شود.
به گزارش ایسنا، محمدرضا مرزعه شاهی با اشاره به اینکه ایمیدرو این طرح را برای ایجاد تحرک در بخش معدن به اجرا گذاشته است، اظهار کرد: در این زمینه هیات عامل ایمیدرو مصوبه ای داشت که هدف از اجرای این طرح، تشویق کارآفرینان به سرمایه گذاری در زمینه فرآوری مواد معدنی و ایجاد تحرک اقتصادی در بخش معدن به ویژه مناطق کم برخوردار است.
وی ادامه داد: در این مصوبه گروه های معدنی به سه بخش تقسیم شده اند و میزان یارانه اولیه برای هر یک از طرح های فرآوری مواد معدنی بین دو تا شش درصد است اما در صورتی که در مناطق کم برخوردار اجرا شوند دو واحد درصد بیش از سایر بخش ها یارانه دریافت می کنند.
مزرعه شاهی خاطر نشان کرد: برای فعالان معدنی که اقساط بانکی آن ها در طول یکسال به صورت متناوب یا متوالی معوق نشده باشد نیز دو واحد درصد یارانه بیشتر اعطا می شود.
طبق اعلام ایمیدرو،مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در عین حال خاطر نشان کرد: سقف پرداخت یارانه برای فرآوری مواد معدنی از 10 درصد عبور نخواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مسئولیت اجرای این مصوبه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

چهارشنبه ، ۲۲مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن