تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرايط استفاده از تورهاي سياحتي و زيارتي براي بازنشستگان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۲ب.ظ)
شرايط استفاده از تورهاي سياحتي و زيارتي براي بازنشستگان اعلام شد موج - تورهاي سياحتي و زيارتي بازنشستگان با هدف توسعه صنعت گردشگري، ايجاد نشاط، اميد به زندگي، تکريم و ارتقاي منزلت بازنشستگان و وظيفه‌بگيران سازمان بازنشستگي کشوري ترتيب داده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، شرايط استفاده از تورهاي سياحتي و زيارتي سازمان بازنشستگي کشوري به شرح زير است:
- بازنشستگان و وظيفه‌بگيراني مي‌توانند از اين تورها استفاده کنند که وضعيت پرونده بازنشستگي/وظيفه آن‌ها «قطعي» باشد.
- درج اطلاعات مربوط به بازنشسته يا وظيفه‌بگير شامل: «دفتر کل»، «کد ملي» و «شماره‌حساب حقوق واريزي مندرج در سيستم احکام صندوق» در سامانه مربوط در وب‌سايت صندوق بازنشستگي کشوري (www.cspf.ir) الزامي است.
- سقف کمک هزينه سفر به ازاي هر بازنشسته و همراه مبلغ دو ميليون و 500 هزار ريال و جمعا پنج ميليون ريال است که از کل هزينه پرداختي سفر کسر و در حساب شرکت مجري تور منظور خواهد شد و بازنشسته و وظيفه‌بگير مابه‌التفاوت هزينه سفر را پرداخت مي‌کند.
- هر بازنشسته و وظيفه‌بگير مي‌تواند در دو مرحله و براي دو سال متوالي يا متناوب از تورهاي سياحتي و زيارتي استفاده نموده و چنانچه مايل باشد که بيش از دو بار از تورهاي مزبور استفاده کند، بايد هزينه سفر را به طور کامل پرداخت کند.
- حضور بازنشسته متقاضي در سفر الزامي است. وي مي‌تواند از يک نفر همراه (شامل همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر يا برادر) به منظور مراقبت از خويش استفاده کند و از کمک هزينه سفر بهره‌مند شود و حضور همراه مازاد بر يک نفر مشمول پرداخت هزينه به نرخ آزاد تور خواهد بود.
- وظيفه‌بگيران مي‌توانند حداکثر تا دو نفر در صورتي که اسامي آن‌ها در آخرين حکم حقوق ايشان مندرج باشد، از خدمات تورهاي مسافرتي بهره‌مند شوند.
- رعايت کليه قوانين و مقررات مندرج در سامانه مربوط از جمله انصراف از اعزام و استرداد وجوه پرداختي و همچنين تعهد کسر هزينه ازحقوق بازنشستگي/وظيفه (به هر دليل که متقاضي از رفتن به سفر خودداري کند) الزامي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن