تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاگاوا و هوندا از تیم ملی ایران گران تر هستند ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاگاوا و هوندا از تیم ملی ایران گران تر هستند
امروز دو قطب فوتبال قاره آسیا در جدالی تدارکاتی مقابل هم قرار می گیرند تا بعد از مدت ها شاهد یک بازی دیدنی ار تیم ملی برابر حریفی قدرتمند و پرستاره باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، در سال های گذشته همواره جدال ایران و ژاپن حساسیت های خاصی داشته چون بهترین بازیکنان قاره کهن مقابل هم قرار می گرفتند اما این بار سامورایی ها بازیکنانی در ترکیب خود دارند که با حضور در بهترین تیم های باشگاهی اروپا یک سرو گردن از نظر فنی و شهرت بالاتر از ستاره های ایران قرار گرفته و ارزشی مالی بسیار بالایی پیدا کرده اند. سایت ترانسفر مارکت که یکی از منابع معتبر مالی فوتبال جهان محسوب می شود در تشریح ارزش بازیکنان کیسوکه هوندا ستاره ژاپنی باشگاه میلان ایتالیا را گران ترین بازیکن سامورایی ها در ترکیب فعلی این تیم معرفی کرد چون هوندا فصل گذشته با قراردادی به ارزش 7/7 میلیون پوند از زسکا مسکو راهی شهر مد اروپا شد تا پیراهن میلان را برتن کند.بعد از هوندا ، شینجی کاگاوا هافبک تهاجمی سامورایی ها دومین بازیکن گران قیمت ژاپن محسوب می شود چون دورتموندی ها برای بازگرداندن او از منچستر به جمع زنبورهای زرد وست فالن هفت میلیون پوند هزینه کردند. همین دو بازیکن با ارزش تقریبی 14/7 میلیون پوند گران تر از کل تیم ملی ایران هستند چون بنا به ادعای ترانسفر مارکت ارزش کل بازیکنان ایران 14/1 میلیون پوند است.

در جمع ستاره های ایران اشکان دژآگه بازیکن دو ملیتی با ارزش تقریبی 2/5 میلیون پوند گران قیمت ترین ستاره آریایی ها قلمداد می شود .اشکان که سابقه حضور در بوندس لیگا و لیگ برتر جزیره را دارد فصل گذشته با قراردادی نجومی پیراهن العربی قطر را برتن کرد .بعد از دژاگه مهاجم جوان و پدیده این روزهای فوتبال ایران در جایگاه دوم قرار دارد.سردار آزمون با رقم 1/8 میلیون پوند در حال حاضر برای روستوف روسیه بازی می کند و در ماه های گذشته اخبار زیادی پیرامون انتقال او به باشگاه های بزرگ دنیا شنیده شده است. ترانسفر مارکت در برآورد ارزش کلی ایران مدعی شد شاگردان کروش در مجموع 14/1 میلیون پوند ارزش دارند در حالی که سامورایی ها با ارزش تقریبی 49/2 میلیون پوند سه برابر ستاره های ایران در بازار نقل و انتقالاتی فوتبال دنیا ارزش دارند.

ژاپن تیم ملی ژاپن تیم ملی ایران

ارسال به تلگرام


10:10  1394/07/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن