تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814642190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناجا: اجراي طرح LEZ ناقض حقوق مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ناجا: اجراي طرح LEZ ناقض حقوق مردم است
جانشين رئيس پليس كشور در خصوص اجراي طرح LEZ گفت: هر طرح جديد الزاماتي دارد كه اولويت آن رعايت حقوق مردم است، بنابراين طرح‌هاي پي در پي و مطالعه نشده كه در آن حقوق مردم نقض شود، نبايد نظم مردم را به هم بزند.
به گزارش خبرنگار ما، سردار اسكندر مؤمني روز گذشته در حاشيه دوره آموزشي مديران اجرايي پليس‌راه در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به راه اندازي قرارگاه جهادي تربيت و آموزش در ناجا اشاره گفت: اين قرارگاه براي ارتقاي كاركنان و فرماندهان پليس‌هاي تخصصي راه‌اندازي شده و دوره آموزشي چهار روزه آن براي فرماندهان پليس راه برگزار شد تا طي آن فرماندهان آخرين يافته‌ها و مهارت‌هاي لازم را در حوزه خود كسب كنند.

 ‌ تمهيدات پليس براي محرم
سردار مؤمني درباره تمهيدات پليس براي دهه اول محرم گفت: در حوزه انتظامي و ترافيكي تمهيداتي انديشيده شده و پليس راهور در حوزه روان‌سازي ترافيك برنامه‌ريزي‌هاي لازم را داشته و در حوزه انتظامي نيز جلساتي با هيئت‌ها برگزار شده است و در اين جلسات ضمن ارائه آموزش‌هاي لازم به مسئولان هيئت‌ها از آنان خواسته شده تا در دستجات همواره يك نفر به عنوان هميار و رابط پليس حضور داشته باشد.

 ‌‌فعاليت 20 هزار پليس افتخاري
وي به فعاليت‌هاي پليس افتخاري در ناجا اشاره كرد و ادامه داد: پليس افتخاري يكي از رويكردهاي جديدي بود كه در ناجا راه اندازي شد و پس از تصويب تا كنون 20 هزار نفر براي فعاليت در اين پليس ساماندهي شده‌اند.  وي گفت: رويكرد اصلي استفاده از پليس افتخاري در تعيين امنيت محله محور است؛ آنها شروع به كار كرده‌اند و اميدواريم در همه محلات، شهرها و استان‌ها گسترش پيدا كند؛ چراكه ديگر با كار سنتي نمي‌توان اقدامات تأمین امنیت را انجام داد.

 ‌ تجميع پلاك‌هاي دولتي در دستور كار
سردار مؤمني درباره تجميع پلاك‌هاي خودروهاي دولتي و اداري نيز گفت: تجميع پلاك‌هاي سياسي و دولتي و ديپلماتيك مدت‌هاست كه در برنامه نيروي انتظامي قرار دارد. خود نيروي انتظامي اين تجميع را انجام داده و در حال حاضر ساز و كارهاي اصلي اجراي آن در ديگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از سوي نيروي انتظامي و ستاد كل نيروهاي مسلح در حال پيگيري است.

 ‌ برخورد با مأموران بداخلاق
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به بازرسي دقيق مأموران از سوي سازمان بازرسي نيروي انتظامي و زير ذره‌بين بودن نحوه برخورد با مأموران متخلف گفت: اگر تخلفي از سوي مأموران انجام شود و تخلف آنها ثابت شود بنابر قوانين با فرد خاطي برخورد مي‌شود و مأمور متخلف در كميته بازرسي مورد بازجويي و محاكمه قرار مي‌گيرد و طبق منشور صيانت از حقوق كاركنان نيروي انتظامي با فرد متخلف برخورد می‌شود. وي همچنين با اشاره به يك فيلم در شبكه‌هاي مجازي افزود: فيلم مورد نظر در حال بازبيني است و قطعاً اگر از سوي مأموران ما تخلفي صورت گرفته باشد، حتماً با فرد خاطي برخورد مي‌شود. هر چند كه اطلاعات دقيق درباره اين موضوع از سوي سخنگوي ناجا مطرح مي‌شود.
 ‌
 يك بار جريمه شدم
جانشين فرمانده ناجا درباره اينكه آيا تا كنون به دليل اعمال تخلف رانندگي جريمه شده يا خير نيز گفت: در سال‌هاي خيلي دور و پيش از آنكه مسئوليتي در پليس راهنمايي و رانندگي بر عهده بگيرم يكبار به دليل همراه نداشتن گواهينامه جريمه شدم.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن