تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرعبداللهیان:ایران از مذاکرات میان طرف‌های یمنی استقبال می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: امیرعبداللهیان:ایران از مذاکرات میان طرف‌های یمنی استقبال می‌کند
یان الیاسون قائم مقام دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش نامه نیوز، حسین امیرعبداللهیان ضمن اعلام استقبال تهران از ابتکار سیاسی دیمیستورا برای حل سیاسی بحران سوریه ، خاطرنشان کرد: هر طرحی که با واقع‌بینی همراه بوده و مؤلفه‌های اساسی شامل مردم سوریه، رهبری سوریه و مبارزه جدی با تروریسم را مورد امعان نظر داشته باشد، جامع تر و کارآمدتر خواهد بود.
 
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن می‌باشد و ما از مذاکرات میان طرف‌های یمنی استقبال می‌نمائیم.
 
الیاسون نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت پیگیری راه حل سیاسی در بحران‌های منطقه ، از رویکرد سازنده جمهوری اسلامی ایران در تعامل نمایندگان دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه و یمن تقدیر کرد و خواستار افزایش تلاش همه طرف‌ها برای کمک به حل سیاسی بحران در این دو کشور شد.
 
قائم مقام دبیر کل سازمان ملل ، همچنین بر ضرورت پیگیری راه حل سیاسی و توافقی میان همه طرف‌های یمنی و شروع هرچه سریع تر گفت‌وگوها تأکید کرد.



منبع: ایسنا


۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن