تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرعبداللهیان: ایران از مذاکرات میان طرف های یمنی استقبال می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: امیرعبداللهیان: ایران از مذاکرات میان طرف های یمنی استقبال می کند بین الملل > دیپلماسی - معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه با اشاره به طرح دیمیستورا، «مردم، رهبری سوریه و مبارزه با تروریسم» را سه مولفه اساسی در حل بحران این کشور خواند و گفت: ایران از مذاکرات میان طرف های یمنی نیز استقبال می کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه «یان الیاسون» قائم مقام دبیرکل سازمان ملل متحد امروز -دوشنبه 20مهر- با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام استقبال تهران از ابتکار سیاسی دیمیستورا برای حل سیاسی بحران سوریه، خاطرنشان ساخت: هر طرحی که با واقع بینی همراه بوده و مولفه های اساسی شامل مردم سوریه، رهبری سوریه و مبارزه جدی با تروریسم را مورد توجه داشته باشد، جامع تر و کارآمدتر خواهد بود.
امیرعبداللهیان همچنین افزود: ایـران در رایـزنی بـا نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور یـمن می باشد و ما از مذاکرات میان طرف های یمنی استقبال می کنیم.
الیاسون نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت پیگیری راه حل سیاسی در بحران های منطقه، از رویکرد سازنده جمهوری اسلامی ایران در تعامل نمایندگان دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه و یمن تقدیر کرد و خواستار افزایش تلاش همه طرف ها برای کمک به حل سیاسی بحران در این دو کشور شد.
وی همچنین بر ضرورت پیگیری راه حل سیاسی و توافقی میان همه طرف های یمنی و شروع هر چه سریع تر گفت وگوها تاکید کرد. 4949

کلید واژه ها: انصارالله - یمن - یمن -




دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:37:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن