تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814196503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت پيکر جان‌باختگان منا تغيير کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴ب.ظ)
به دليل شرايط بد نگهداري؛ وضعيت پيکر جان‌باختگان منا تغيير کرد موج - رئيس سازمان حج و زيارت گفت: به دليل شرايط بد نگهداري پيکر جان‌باختگان فاجعه منا و طولاني شدن زمان نگهداري، اجساد تغيير وضعيت و تغيير چهره داده‌اند و اين کار جستجو را با کندي بيشتري همراه کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد اوحدي افزود: با توجه به مطالبه ديگر کشورها و پيگيري‌هايي که بازماندگان قربانيان در کشورهاي ديگر انجام مي‌دهند، مسوولين پليس و گذرنامه در عربستان حساسيت بيشتري اعمال کرده‌اند و با وسواس زياد کار صدور مجوز انتقال پيکرها را انجام مي‌دهند.
وي افزود: همين موضوع باعث شده انتقال پيکر 87 عزيز جانباخته ايراني با کندي مواجه شود و به مشکل برخورد کند.
رئيس سازمان حج و زيارت گفت: پيکر مطهر اين گروه از جان‌باختگان با طي تشريفات قانوني ظهر امروز از سردخانه مکه خارج شده و به جده اعزام شده است.
اوحدي ابراز اميدواري کرد پيکر اين گروه از جان‌باختگان تا پايان امروز به کشور برسد.
رئيس سازمان حج و زيارت در پايان تاکيد کرد: کار جستجو براي يافتن مفقودان ادامه دارد و سازمان حج و زيارت براي تعيين وضعيت همه مفقودان پيگيري لازم را انجام خواهد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن