تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیری: اکثر بازیکنان مشکل مالی دارند ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شیری: اکثر بازیکنان مشکل مالی دارند
مدافع نفت‌تهران می‌ گوید باید گسترش فولاد را در هفته هشتم شکست دهند تا همان نفتی شوند که مردم انتظار دارند و راجع به آن صحبت می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری درباره پیروزی مقابل دیانای باقرشهر در مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی گفت: خدا را شکر این بازی را بردیم. ملی‌پوشان ما غایب بودند و آقای منصوریان از نفرات دیگری استفاده کرد. تیم حریف ناشناس بود ولی بچه‌های ما فوق العاده انگیزه و انرژی داشتند انگار که دقیقا داشتیم مقابل یک تیم لیگ‌برتری بازی می‌کردیم. توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم ما به این گل‌ها و این 3 امتیاز نیاز داشتیم تا بتوانیم با روحیه به لیگ‌برتر برگردیم.

او در مورد دیدار پیش رو با گسترش فولاد ادامه داد: گسترش تیم خوبی است ولی ما نیز تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم گرچه بدون ملی‌پوشان امید و بزرگسالمان کار سخت است. امیدوارم که به این بازی‌ها برسند. بازی گسترش را آنالیز کردیم و تمام تاکتیک‌هایی که رویشان کار می‌کنیم نسبت به این بازی است. امیدوارم این بار واقعا 3 امتیاز را بگیریم و نفت بتواند استارت خوبی در لیگ‌برتر بزند و همان نفتی باشد که مردم راجع به آن صحبت می‌ کنند.

بازیکن نفت‌تهران در مورد اوضاع مالی این باشگاه نظرش را اینگونه بیان کرد: 10درصد از پول‌هایمان را داده اند ولی اکثر بازیکنان مشکل مالی دارند. ان‎شاءالله که از طرف کادرمدیریتی باشگاه این مشکل حل شود و ما در آینده پرداختی داشته باشیم.

شیری در پایان در مورد اینکه حریفان نفت در حال جمع‌آوری امتیاز هستند و آنها باید حواسشان به این قضیه باشد افزود: تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال و غیره در حال امتیاز جمع کردن هستند و ما نیز باید از این هفته استارت بدهیم تا بتوانیم به صدرجدول نزدیک شویم.

مهدی شیری نفت تهران

ارسال به تلگرام


11:31  1394/07/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن