تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاصله زیاد حقیقی با رکورد عابدزاده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فاصله زیاد حقیقی با رکورد عابدزاده




با حضور احتمالی علیرضا حقیقی در بازی برابر ژاپن، گلر اول تیم‌ملی به 7 مردی می‌پیوندد که حداقل 20 بار از دروازه تیم‌ملی محافظت کرده‌اند.





تابناک: با حضور احتمالی علیرضا حقیقی در بازی برابر ژاپن، گلر اول تیم‌ملی به 7 مردی می‌پیوندد که حداقل 20 بار از دروازه تیم‌ملی محافظت کرده‌اند. هر چند فاصله گلر جوان با صدر این لیست بسیار زیاد است و به نظر نمی رسد رسیدن به جایگاه عابدزاده برای حقیقی کار آسانی باشد. البته حقیقی در همین بیست مسابقه دو تورنمنت مهم جام جهانی و جام ملت های آسیا را تجربه کرده است.

علیرضا حقیقی در19 بازی خود 13 بار کلین‌شیت کرده اما 3 بارهم 2 گل خورده، این در حالی است که عابدزاده برابر هیچ تیمی در90 دقیقه بیش از2گل نخورده است. عابدزاده در مقدماتی جام‌جهانی 1998، تنها یکبار آن هم در120 دقیقه بازی برابر تیم‌ملی ژاپن 3 گل خورده است که البته در ان بازی با ناراحتی شدید کتف مواجه بود و به دلیل پایان تعویض های تیم، ناچار به ماندن در زمین شد.علیرضا حقیقی مقابل ژاپن، به رکورد برومند می‌رسد. نفرات بالاتر از حقیقی و رتبه‌شان در ذیل آمده.

1. احمدرضا عابدزاده 79 بازی

2. سیدمهدی رحمتی 76 بازی

3. ابراهیم میرزاپور 71 بازی

4. مرحوم ناصر حجازی 59 بازی

5. بهزاد غلامپور 27 بازی

6. مرحوم عزیز اصلی 24 بازی

7. پرویز برومند 20 بازی

8. علیرضا حقیقی 19 بازی






تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن