تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815577536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادر شوهر خواب دید و عروس خطاكارش را بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
فرار، بدحجاب، آزار و اذیت، دستگیری زن، تجاوز مادر شوهر خواب دید و عروس خطاكارش را بخشید

زن جوان از قصاص نجات یافت؛
مادر شوهر خواب دید و عروس خطاكارش را بخشید
نزديك شدن به ايام محرم انگيزه‌اي شد تا اعضاي خانواده‌اي از عروس خطاكار كه شش سال قبل مرتكب قتل شوهرش شده بود، اعلام گذشت كنند. متهم به زودي از جنبه عمومي جرم بار ديگر محاكمه خواهد شد.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، چند روز قبل زني سالخورده به دادسراي جنايي آمد و گفت شش سال قبل عروسم به خاطر اختلاف كوچكي، پسرم را در شهرستان ورامين با چاقو به قتل رساند. در حالي كه هنوز چهار سال از زندگي مشتركشان نگذشته بود، به من خبر دادند پسرم فوت شده است.   وقتي متوجه شدم عروسم او را در خيابان به قتل رسانده، تصميم گرفتم او را قصاص كنم و به همين دليل هم در جلسه دادگاه درخواست قصاص دادم. وي ادامه داد: تمام مراحل اجراي حكم فراهم بود تا اينكه مدتي قبل پسرم به خوابم آمد و خواست همسرش را به احترام محرم ببخشم.   آغاز ماجرا
ساعت 20 شامگاه 22 فروردين ماه سال 88 كاركنان بيمارستاني در شهرستان ورامين به مأموران كلانتري 12 ورامين، مرگ مشكوك مرد جواني را خبر دادند. لحظاتي بعد مأموران وقتي به بيمارستان رسيدند با جسد مردي به نام بهرام روبه‌رو شدند كه با ضربه چاقويي به قلبش از پاي درآمده بود.   نخستين بررسي‌ها نشان داد قاتل كه پروانه نام دارد، همسر مقتول است و دقايقي قبل در مقابل قهوه‌خانه‌اي شوهرش را با چاقو زخمي كرده و از محل گريخته است.    يكي از شاهدان گفت: من داخل مغازه‌ام نشسته بودم كه متوجه شدم مقتول با زن جواني جلوي قهوه‌خانه با هم حرف مي‌زنند. چند دقيقه‌اي گذشت كه ناگهان ديدم مقتول در حالي كه بدنش خوني بود، روي زمين افتاد و زن جوان هم به سرعت از محل گريخت. پس از اينكه او را به بيمارستان منتقل كردند، صاحب قهوه خانه گفت زن ضارب، همسر مقتول بود كه فرار كرد.  
در حالي كه همه شواهد و دلايل حكايت از آن داشت كه عامل قتل همسر مقتول است، مأموران دريافتند وي پس از حادثه از خانه پدري‌اش به مكان نامعلومي گريخته است. پدر پروانه گفت: چهار سال قبل دخترم با بهرام ازدواج كرد.
آنها زندگي خوبي داشتند تا اينكه دو سال قبل بهرام هنگام كار پايش زير جرثقيلي رفت و مچ پايش قطع شد. پس از اين آنها هميشه با هم درگيري داشتند به طوري كه بهرام چند بار او را كتك زده بود. وي ادامه داد: چند شب قبل او دخترم را با چاقو‌ مجروح  كرده بود و قرار بود به زودي از هم جدا شوند كه اين اتفاق رخ داد.
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، متهم خودش را به پليس معرفي كرد. وي گفت: از يك سال و نيم قبل با شوهرم اختلاف پيدا كردم و از هم جدا زندگي مي‌كرديم. او پس از اينكه مچ پايش را از دست داد، بداخلاق شد و سر كار نمي‌رفت، همين موضوع باعث اختلاف ما شد.   من از او شكايت كردم و درخواست طلاق دادم اما بهرام مرا طلاق نمي‌داد و مرا بلاتكليف گذاشته بود. سه روز قبل از حادثه با هم به شوراي حل اختلاف رفتيم و بهرام همان‌جا مرا كتك زد و بعد هم فرار كرد.   وي ادامه: روز حادثه با بهرام تماس گرفتم و خواستم شناسنامه‌ام را به من بدهد. بهرام با من جلوي قهوه‌خانه‌اي قرار گذاشت تا شناسنامه‌ام را بدهد. وقتي به قهوه‌خانه رفتم او بيرون آمد و به من گفت كه شناسنامه‌ام را نمي‌دهد و اگر هم اصرار كنم با چاقو مرا مي‌كشد.   وقتي درگيري ما بالا گرفت، او چاقويي را از جيبش بيرون آورد كه من زودتر از او چاقوي ضامن‌داري كه هميشه در كيفم دارم، بيرون آوردم و ضربه‌اي به سينه‌اش زدم. من قصد داشتم او را بترسانم و فكر نمي‌كردم كه بهرام با يك ضربه فوت شود. به همين دليل وقتي فهميدم فوت شده به خانه يكي از دوستانم در شهرستان همدان رفتم تا اينكه پشيمان شدم و خودم را معرفي كردم.
متهم پس از تحقيقات تكميلي در شعبه 74 دادگاه كيفري محاكمه شد. اولياي دم براي قاتل درخواست قصاص دادند و هيئت قضايي هم او را مجرم شناخت و به جرم قتل عمد به قصاص محكوم كرد. رأي دادگاه پس از تأييد در شعبه 15 ديوان عالي كشور براي اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي فرستاده شد. در حالي كه متهم استيذان حكمش را گرفته بود و در يك قدمي چوبه‌دار قرار داشت، مادر مقتول در اقدامي خداپسندانه به دادسراي جنايي آمد و به احترام فرارسيدن ماه محرم قاتل را بخشيد. بنابراين زن جواني كه شش سال قبل شوهرش را به قتل رسانده بود، زندگي دوباره يافت./ روزنامه جوان   2007  



۱۹/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن