تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختار کنوني در مديريت حج در داخل کشور نيازمند بازنگري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸ب.ظ)
وزير بهداشت در ديدار آيت الله سعيدي مطرح کرد: ساختار کنوني در مديريت حج در داخل کشور نيازمند بازنگري است موج - قم - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: ساختار کنوني در مديريت حج در داخل کشور نيازمند بازنگري است و نسبت به اين مسأله اتفاق نظر وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در ديدار با آيت الله سعيدي، امام جمعه قم، در سخناني با اشاره وضعيت رسيدگي به جانباختگان منا گفت: عربستان سعودي اعلام كرد که حجاج ايراني را دفن نکرده است و پيکر 300 نفر از حجاج به کشور بازگردانده شده و پيکر 90 نفر نيز به زودي به کشور بازگردانده مي شود و 65 نفر ديگر نيز مفقود هستند.
وي با اشاره به اينکه در منا سردخانه پيش بيني شده داراي ظرفيت هزار نفر بود، گفت: باقي مانده جنازه ها در کانتينرها با دماي پايين نگه داشته شده بودند و اين مسأله شناسايي حجاج را با مشکل رو به رو کرده است.
سيد حسن قاضي زاده هاشمي با اشاره به اينکه سوء مديريت و کنترل نشدن جمعيت موجب بروز چنين حادثه ناگواري شده است، گفت: در ديدار با مراجع تقليد از ايشان استدعا کرديم که با توجه به شارع مقدس تجديد نظري در فتاواي مربوط به انجام مناسک حج داشته باشند.
وي با اشاره به کشته شدن اين ميزان از ضيوف الرحمن بي سابقه بوده است، گفت: دولت تلاش کرد که حضور مستقيم درعربستان داشته باشد و اين حضور در نخستين روزها به تعطيلي دولت عربستان به دليل ايام عيد قربان محقق نشد.
قاضي زاده هاشمي با اشاره به اينکه اميدواريم که ديگر شاهد تکرار چنين حوادثي نباشيم گفت: ساختار کنوني در مديريت حج در داخل کشور نيازمند بازنگري است و نسبت به اين مسئله اتفاق نظر وجود دارد. شناخت واقعي نسبت به عملکرد دولت عربستان در ايام حج داريم و اگر تمهيدات لازم را خودمان پيش بيني کنيم احترام و اکرام حجاج ما بيشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وي با اشاره به بي توجهي مسوولان عربستان به حجاج و زائران خانه خدا گفت: گرم شدن هوا و مسن شدن افراد مستطيع به نظر مي رسد که نيازمند اين هستيم سهولت بيشتري لحاظ شود.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: بايد همه راه ها را براي کاهش حوادث مد نظر قرار دهيم و اميدواريم که نظرات مراجع تقليد نيز در اين زمينه راهگشا باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن