تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشور نیازمند تدوین طرح جامع انتخاباتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار در نشست شورای اداری استان مطرح كرد: كشور نیازمند تدوین طرح جامع انتخاباتی است استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به قانون و مقررات موجود در حوزه انتخابات، ضرورت تدوین یك طرح جامع انتخاباتی در كشور احساس می‌شود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۵ مهر ساعت 19:19

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا،قاسم سلیمانی دشتكی در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهركرد تأكید كرد: ملاك برای تعیین صلاحیت‌ها یكی از مهمترین اموری بوده كه باید در این طرح جامع انتخاباتی گنجانده شود تا حب و بغض‌های سیاسی در آن راه نداشته باشد.
وی نظارت استصوابی موجود را قابل قبول دانست و افزود: این در حالیست كه این نظارت متكی بر سلایق نباشد.
سلیمانی دشتكی بر توجه به تجربه مدیریتی در تعیین صلاحیت كاندیداها تأكید و تصریح كرد: تجربه كاری مهمتر از داشتن مدرك دانشگاهی فوق لیسانس و دكترا بوده و براین اساس بهتر است در رابطه با شرط داشتن كارشناسی ارشد به منظور تأیید كاندیداها تجدید نظر شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری انتخابات را فرصتی برای تقویت قانونمداری و انتخاب افراد شایسته برشمرد و گفت: این در حالیست كه نباید اجازه داد تا مسائل قومی و قبیله‌ای این فرصت را از بین ببرد و تهدیدزا شود.
وی به اقدامات انجام گرفته در چهارمحال و بختیاری در دو سال اخیر اشاره و خاطرنشان كرد: توسعه بزرگراه ها از ۱۴۰ كیلومتر به ۲۵۰ كیلومتر، ترمیم آسفالت و جاده سازی روستایی در حدود ۳۰۰ كیلومتر، اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در شش هزار هكتار از زمین‌های زراعی، توسعه بخش‌های صنعتی و توجه به فرهنگ از مهمترین این اقدامات هستند.
سلیمانی دشتكی همگرایی و همدلی در چهارمحال و بختیاری را مطلوب دانست و اظهار داشت: بین گروه‌ها و اقوام مختلف، مردم، مسئولان و گروه‌های متفاوت جامعه وحدت خوبی وجود داشته و این همدلی و همگرایی در راستای توجه به مصالح و منافع استان است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس چهارمحالو بختیاری اضافه كرد: تعداد شهدای این استان افزون‌بر سه هزار شهید بوده كه از این تعداد دو هزار و ۴۳۷ شهید در استان تشییع و به خاك سپرده شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴۸ درصد از مدیران استان جزو ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا هستند.
وی یادآور شد: تلاش به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه برای نسل جوان از ضرورت‌ها به شمار می‌رود.
افزوده می‌شود، نخستین كنگره ملی سرداران و دو هزار و ۴۳۷ شهید چهارمحال و بختیاری امروز ۱۵ مهر همزمان با سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به بام ایران در سال ۱۳۷۱، در مصلای امام خمینی (ره) این شهركرد برگزار شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن