تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820779481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معيني: اميد ما به تيم‌هاي پايه است نه کي‌روش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۳ب.ظ)
معيني: اميد ما به تيم‌هاي پايه است نه کي‌روش موج- عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت: به نظر من اکنون تيم‌هاي پايه ما سازمان‌يافته‌تر از تيم ملي بزرگسالان کار مي‌کند و اميد ما به اين تيم‌هاست نه کي‌روش.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود معيني در مورد عملکرد کي‌روش در تيم ملي اظهار داشت: در مورد عملکرد کي‌روش نمي‌توان حرف زد او ۵ سال در فوتبال اين مملکت بوده و نتيجه آن چه بوده است. کي‌روش فکر مي‌کند که مردم ما هيچ چيز از فوتبال نمي‌فهمند ما مقابل آمريکا و اروپا ايستاديم و بعد از توافق هسته‌اي اروپا برنامه‌هايش را طبق برنامه‌هاي ما جلو مي‌برد اما کي‌روش مدعي است که کسي در ايران فوتبال را نمي‌فهمد.
وي افزود: در ايران اين همه کارشناس علمي داريم ولي کسي به آن ها توجه نمي‌کند. ۲۱روز بازيکنان به امارات رفتند تا مثلاً شرايط آب و هوايي عمان را تجربه کنند پس او چطور ادعا مي‌کند که شرايط جوي باعث عملکرد بد تيم ملي شده است اگر تيم اميد ما همان روز مسابقه راهي مسقط مي‌شد مطمئن باشيد که بازي را مي‌بردند. ۵سال آيا براي کي‌روش کافي نيست.
عضو هيأت مديره استقلال ادامه داد: ۲۰ روز اردو براي تطابق آب و هوايي کافي نيست حتي يک هفته هم کافي است اما تيم ملي درست نتيجه عکس گرفت پس کي‌روش چه ادعايي دارد ما نه تنها فوتبال خوبي بازي نکرديم بلکه از نظر فيزيکي هم ضعيف بوديم،‌ اشتباهاتي در اين مسابقه رخ داد که در هيچ مسابقه‌اي اينطور نبوده. بازيکنان تعويضي ما پايشان به توپ نخورد، اشکان دژاگه که هميشه بازيکن مؤثر تيم ملي است زير صفر بود و مدام هم عصباني مي‌شد او بايد دژاگه را تعويض مي‌کرد تا اخراج نشود. داور در اين مسابقه با ملايمت رفتار کرد و حتي مي‌توانست بازيکنان ما را اخراج کند. ما مقابل عمان حتي مي‌توانستيم ۳ بر يک بازنده شويم.
معيني تصريح کرد: البته اين را هم بگويم با وجود همه اين اشکالات شک ندارم که ايران به عنوان سرگروه صعود مي‌کند چون سه بازي ما در تهران برگزار مي‌شود، زماني فقط تيم‌هاي عراق،‌کره، ژاپن، حريفان ما بودند اما حالا امارات، قطر و بحرين براي ما حريف شدند چرا بايد وقتي تيم‌هايي مثل گوام و ترکمنستان را مي‌بريم کي‌روش شادي کند و به اين پيروزي‌ها افتخار کند و مدام بخواهد نشان دهد که چه کار بزرگي انجام داده است. نتيجه حضور ۵ ساله يک مربي با آن هزينه سرسام آور نمي‌تواند اين باشد.
معيني در خصوص اين که کي‌روش در تيم ملي تحول ايجاد کرده و بازيکنان جواني را به اردو فراخوانده گفت:‌ تغييرات هر ۱۰ سال يک بار در تيم ملي به وجود مي‌آيد همانطور که دايي‌ها، کريمي‌ها، مهدوي‌کيا‌ها وقتي وارد تيم ملي شدند تيم ملي ما پوست انداخت در نتيجه نمي‌توانيم بگوييم که کي‌روش کار شايان توجهي انجام داده است. انتقادات فني بسيار زيادي به تيم ملي وارد است وقتي تيم ما ۲۱ روز به اردو مي‌رود و ليگ تعطيل مي‌شود يعني کل فوتبال ما تعطيل است و باشگاه‌ها مجبورند به صورت ناقص تمرين کنند در حالي که خود کي‌روش قبل از حضورش در ايران در تيم‌هايي بوده که ديده تعامل بين ليگ و تيم ملي چگونه صورت مي‌گرفته است. مگر ژاپن و کره وقتي مي‌خواهند بازي کنند ليگشان دچار تغيير مي‌شود؟ همين الآن مسابقات يورو۲۰۱۶ که برگزار مي‌شود دو روز مانده به مسابقات کمپ‌هاي تيم‌هاي ملي برگزار مي‌شود.
اين کارشناس فوتبال اضافه کرد: شايد بهتر است که کي‌روش ليگ را کلاً تعطيل کند و ۶ ماه تيم ملي را به اردو ببرد. باور کنيد حضور ۲۱ روزه تيم ملي در اردو و رفتن به امارات فقط به خاطر اين بود که او حضورش در ايران را افزايش دهد، با اين اوصاف ديگر حرفي براي گفتن باقي نمي‌ماند. نمي‌دانم چرا خيلي از خوبان ما در اين فوتبال سکوت کرده‌اند، مشکل ما از وجود آدم‌هاي ضعيف نيست بلکه از سکوت آدم‌هاي خوب است. من نگران و ناراحت شرايط فوتبال کشورمان هستم و ما نبايد با اين سابقه درخشاني که داريم اينطور مقابل عمان بازي کنيم و نمي‌دانم چرا با اين شيوه بازي ادعاي اول بودن در آسيا را هم داريم، چرا بايد با اين حرف‌ها به خودمان لطمه بزنيم.
معيني در پايان خاطرنشان کرد: به نظر من تيم‌هاي پايه ما سازمان‌يافته‌تر از تيم ملي در حال فعاليت هستند، اين تيم‌هاي پايه هستند که ما را اميدوار مي‌کنند نه آقاي کي‌روش.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن