تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ۲۰ کشور در نمایشگاه سنگ در محلات


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حضور ۲۰ کشور در نمایشگاه سنگ در محلات


هشتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی و ۹۶ معدن فعال کشور در نیم ور محلات آغاز بکار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا، این نمایشگاه که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه معدن ایران، رئیس هیات مدیره انجمن سنگ کشور، استاندار مزکزی و جمعی از مسئولان استان در نیم‌ور محلات آغاز به کار کرده است، در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع تدارک دیده شده است.

حلاجیان مجری برگزار نمایشگاه با بیان اینکه امسال تقطیع سالن‌ها صورت گرفته است افزود: سالن‌های سنگ خام، ماشین‌آلات معدنی، دستگاه های فرآوری سنگ و سنگ‌های ساختمانی پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

او افزود: در نمایشگاه امسال 7 هزار تن سنگ خام از 96 معدن کشور و یک معدن از افغانستان به نمایش گذاشته شده است.

او از برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور چندین مدرس ایتالیایی در خصوص روش های نوین استخراج در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: از تجار و رایزنان تجاری کشورهای مختلف به منظور افزایش حجم مراودات بین المللی نیز دعوت به عمل آمده است.

به گفته صفرزاده مدیر روابط عمومی این نمایشگاه وی 300 شرکت حاضر در این نمایشگاه توانمندی های خود را در زمینه ماشین آلات معدنی، دستگاه های فرآوری، تجهیزات مصرفی معادن، تجهیزات مصرفی کارخانجات، سنگ تایل و اسلب و سنگ های تجسمی و حجمی به نمایش گذاشته اند.

او خاطرنشان کرد: 96 معدن فعال کشور که در زمینه استخراج سنگ های تزیینی فعالیت می کنند در این نمایشگاه حضور دارند و 7 هزار تن سنگ خود را در معرض دید علاقمندان خواهند گذاشت.

صفرزاده افزود: برای برگزاری این نمایشگاه از ابتدای سال جاری چهار هزار دعوت نامه و 15 هزار فراخوان برای شرکت های داخلی و خارجی ارسال شده است.

او اظهار کرد: حضور شرکت های داخلی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته رشد 300 درصدی داشته و از شهرهای یزد، کرمان، اصفهان، کاشان، همدان، مشهد، تهران، شیراز، مسجد سلیمان، الیگودرز، دزفول، تبریز و زنجان در نمایشگاه امسال حضور دارند.

صفرزاده گفت: مسئولین نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی تهران و استانداری و مسئولین سازمان صنعت معدن و تجارت از 250 تاجر تخصصی سنگ از 30 کشور دعوت به عمل آورده‌اند که تمامی این افراد برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

او تصریح کرد: این تجار و بازرگانان از کشور روسیه، چین، ترکیه، ایتالیا ، اسپانیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای حوزه دریای خزر، افغانستان، عراق، بلژیک، ژاپن، انگلستان و.... در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 حضور 20 سفیر از کشورهایی که در زمینه صنعت سنگ فعالیت می کنند در هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات و نیم ور از ویژگی های این نمایشگاه است و برای اولین بار یک هیات سی نفره ویژه از کشور ترکیه در نمایشگاه حضور دارند.
 


یک شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن