تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813139366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت در مسير اهل بيت (ع) لطف خداوند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۱ق.ظ)
استاندار قم: خدمت در مسير اهل بيت (ع) لطف خداوند است موج - قم - استاندار قم با بيان اينکه ترويج سنت و افکار ائمه (ع) يکي از اهداف مهم جامعه اسلامي است، گفت: خدمت در مسير اهل بيت (ع) لطف خداوند است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در نشست صميمي با مسوولان و اعضاي هيئت خادم الرضا (ع) گفت: خدمت در مسير اهل بيت (ع) لطف خداوند است که شامل حال شما عزيزان شده است و اگر لطف خدا شامل نشود شايد مقادير بسياري هم در اين زمينه خرج شود اما نتواند تشکل هاي اين چنيني را به وجود آورده و استمرار ببخشد.
وي افزود: خدمت گزاري در راستاي مکتب اهل بيت خلوص نيت ويژه اي مي خواهد که اگر پيدا شود تمامي مجراها باز مي شود و اين نعمت و فزوني بدون اختيار ما در زندگي مان وارد و حس مي شود.
سيد مهدي صادقي نقش جوانان را در اين عرصه مهم تلقي کرد و در راستاي محافظت از اين فضا گفت: اين امر از جمله موضوعاتي است که مراقبت جدي و مستمر از فضاي آن مي خواهد. مراقبت نه از فضايي که درون آن هستيم، بلکه مراقبت از فضاي دل و فکر اين جوانان که ايجاد شده است.
وي گفت: اين امر هرچقدر بتواند تقويت شود و به موازات بالارفتن شور و اشتياق به اهل بيت (ع) فرهنگ بهره برداري از آن هم افزايش يابد، بسيار تاثيرگذاري بهتري خواهد داشت.
صادقي گفت: خدمت به اهل بيت (ع) يک خدمت ناب مي باشد که شما عزيزان عهده دار اين مسووليت شده ايد و اينکه بتوانيد گروهي از عاشقان اهل بيت را از نقاط مختلف اين سرزمين به دور هم گردآوري کنيد و فرهنگ ائمه را به خوبي ميان آنها تزريق کنيد از الطاف الهي هم بهره مند خواهيد شد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اگر بتوانيم سه عنصر مهم صداقت، امانت و وفاي به عهد را در زندگي روزمره و در ديدگاه خود و در عمل حفظ و نگه داري کنيم ديگر نيازي به تبليغ نخواهيم داشت و زيرساخت تمامي اين موارد اگر صداقت باشد تمامي اين ها به دنباله آن وارد مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن