تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهايي شدن روند مطالعاتي پروژه احداث دروازه جنوبي شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۳:۴۸ق.ظ)
نهايي شدن روند مطالعاتي پروژه احداث دروازه جنوبي شهر تهران موج - مديرکل حريم شهرداري تهران از نهايي شدن روند مطالعاتي پروژه احداث دروازه جنوبي شهر تهران در محور جاده قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، حسين خانلري در نشست صميمي که با حضور شهردار منطقه 20 و عوامل فرمانداري ويژه شهرستان ري برگزار شد، گفت: احداث 8 دروازه در مبادي ورودي شهر تهران در دستور کار داريم که محور دروازه جنوبي پايتخت در محور جاده قم از سه‌راه خيرآباد تا سه‌راه ترانسفو احداث مي‌شود.
خانلري با اشاره به اين که طرح مطالعاتي اين پروژه در مرحله نهايي است و به زودي عملياتي مي‌شود، افزود: توجه به ساختار تاريخي و مذهبي شهرري و نقطه اتصال حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) به حرم امام خميني (ره) در قالب بين‌الحرمين از جمله مواردي است که در اين محور 2 هزار متري لحاظ شده است.
وي در ادامه اين نشست صميمي که با هدف همگرايي بيشتر در جهت حفظ و صيانت از حريم شهر تهران برگزار شد، گفت: با توجه به اين که تعيين تکليف تقاضاي شهروندان منطقه 20 در حوزه کشاورزي و انتقال بخشي از صنوف به حريم جنوبي شهر تهران لازم است، خوشبختانه ساخت‌وساز به خوبي در حوزه ري مديريت شده است.
منصور کتانباف شهردار منطقه 20 نيز با اشاره به اينکه حريم تنفس گاه شهر است و حفظ آن از اولويت‌هاي مديريت شهري اين منطقه جنوبي است، گفت: منطقه 20 با 162 کيلومترمربع حريم، بيشترين محدوده از حريم شهر تهران را به خود اختصاص داده و نواحي 3، 5، 6 و 7 اين منطقه جنوبي در حريم شهر تهران واقع شده است.
محمد حسين طالبي معاون فني و عمران فرماندار ويژه شهرستان ري نيز بر حفظ و صيانت از حريم تأکيد کرد و افزود: انتقال صنايع آلاينده و مزاحم شهري براي ساکنان حريم و روستائيان نيز مشکل‌زاست و اين انتقال‌ها بايستي با لحاظ امنيت و آرامش اين ساکنان انجام شود.
طالبي ادامه داد: صنوف مختلفي در حال فعاليت در محدوده حريم هستند که با برگزاري جلسات مشترک و هم‌انديشي بيشتر براي تقاضاهاي مجدد مي‌توان به راحتي راهکار عملياتي ارائه کرد.
مديرکل حريم شهرداري تهران به همراه هيأت همراه، شهردار منطقه و مديران ارشد شهرداري منطقه 20، معاون فني و عمران فرماندار ويژه و بخشداران شهرستان ري از حاضران اين نشست که در سالن شهيد تهراني مقدم واقع در ساختمان مرکزي شهرداري منطقه 20 برگزار شد، بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن