تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترين مشکل تهران، آلودگي هوا است/ لزوم استانداردسازي ناوگان حمل‌ونقل عمومي براي شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۹ب.ظ)
مهم‌ترين مشکل تهران، آلودگي هوا است/ لزوم استانداردسازي ناوگان حمل‌ونقل عمومي براي شهروندان موج - رئيس کميته حمل‌ونقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر تهران با تأکيد بر لزوم استانداردسازي ناوگان حمل‌ونقل عمومي براي شهرونداني که از وسايل نقليه عمومي استفاده مي‌کنند، به نحوي که کرامت آن‌ها به بهترين شيوه ممکن حفظ شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، محسن سرخو، رئيس کميته حمل‌ونقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر تهران، افزود: همچنين در راستاي توجه به پياده‌ها بايد در خصوص اختصاص سهم بالاتري از معابر شهري به پياده راه‌ها به منظور تخصيص سهم بيشتري از سفرهاي شهري به پياده‌روي اقدام شود، اما؛ در اين ميان، بايد اين موضوع که بستن يک خيابان و تبديل آن به پياده راه منجر به از بين رفتن رونق اقتصادي حاکم بر آن خيابان نشود، مورد توجه ويژه قرار گيرد.
وي با اشاره به اين‌که امروز يکي از مهم‌ترين مشکلات تهران، آلودگي هواست که آسيب‌هاي بسياري را بر شهر و شهروندان وارد مي‌کند، اظهار کرد: وقت آن رسيده که تمام خودروهاي ديزلي تهران از جمله اتوبوس‌هاي ناوگان اتوبوس‌راني به سيستم فيلتر جذب دوده مجهز شوند و علاوه بر اين، اتوبوس‌هاي فرسوده از رده خارج شده و اتوبوس‌هاي نو جايگزين آن‌ها شوند.
رئيس کميته حمل‌ونقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه با تأکيد بر اين‌که در حال حاضر در برخي خطوط اتوبوس‌راني با کمبود اتوبوس رو به رو هستيم، ضمن اين‌که بعضي از شهرک‌هاي اطراف تهران فاقد خط اتوبوس‌راني هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر اين، بايد به نوعي عمل شود که تمام اقشار شهروندان از جمله افراد ناتوان جنسي-حرکتي به ناوگان حمل‌ونقل عمومي دسترسي داشته باشند و استفاده از وسايل نقليه عمومي براي آن‌ها نيز مانند؛ شهروندان عادي امکان‌پذير باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن