تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ملودي شرقي» در کانادا ساخته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۲۳:۱۲ب.ظ)
«ملودي شرقي» در کانادا ساخته مي‌شود موج-قاسم جعفري فيلم‌هاي «پيچ تند» و «ملودي شرقي» را در پاييز و زمستان سال جاري مي‌سازد.
به گزارش خبرگزاري موج، در حالي که پيش‌توليد فيلم سينمايي «پيچ تند» به کارگرداني قاسم جعفري براي شروع فيلمبرداري در روزهاي نخست آبان‌ آغاز شده، اين کارگردان آخر هفته راهي کانادا شد تا مقدمات توليد يازدهمين فيلمش را هم با عنوان «ملودي شرقي»در اين کشور فراهم کند.
دهمين فيلم: پيچ تند
دهمين فيلم قاسم جعفري با فيلم‌نامه‌اي از خودش و خسرو نقيبي داستان گروهي جوان است که به جاده مي‌زنند تا روزهايي سرخوشانه را از سر بگذرانند غافل از اين‌که سرنوشت ديگري در انتظارشان است. تاکنون حضور اشکان خطيبي، پريناز ايزديار، شهرزاد جعفري، پرديس احمديه و جمشيد هاشم‌پور در اين فيلم قطعي شده و قرار است به اين جمع چند چهره جوان ديگر براي ايفاي نقش‌هاي مکمل اضافه شوند.
مدير فيلمبرداري کار تازه جعفري، مرتضي غفوري خواهد بود تا اين فيلم جاده‌اي را که موضوعش حول موسيقي و جوانان مي‌گذرد مقابل دوربين ببرد. پيش‌تر جعفري با حال‌وهواي مشابه «پيچ تند» دو فيلم سينمايي «گرگ و ميش» و «بازنده» را کار کرده بود و خلاصه‌داستان فيلم مي‌تواند يادآور موفق‌ترين سريال او يعني «خط قرمز» هم باشد. با تکميل گروه فني و تيم جلوي دوربين، فيلمبرداري «پيچ تند» ابتداي آبان‌ماه آغاز خواهد شد.
يازدهمين فيلم: ملودي شرقي
فيلم ديگر جعفري که بلافاصله پس از اتمام فيلمبرداري «پيچ تند» در کانادا مقابل دوربين خواهد رفت، درباره ايرانيان مهاجر است اما محورش را يک داستان عاشقانه پيش خواهد برد.
«ملودي شرقي» همانند آخرين فيلم به‌نمايش درآمده جعفري يعني «پروانگي» انگليسي‌زبان خواهد بود و فيلمبرداري آن ژانويه ۲۰۱۶ در ونکوور کانادا آغاز مي‌شود. سفر کارگردان هم در مرحله پيش‌توليد فيلم قبلي، براي بازبيني لوکيشن‌ها و انتخاب عوامل غيرايراني انجام شده است. از ايران تنها فرهاد صبا به‌عنوان مدير فيلمبرداري و يکي از چهره‌هاي سرشناس سينماي ايران به‌عنوان بازيگر اصلي مرد، او را در «ملودي شرقي» همراهي خواهند کرد و ساير عوامل همه از کانادا انتخاب خواهند شد. «ملودي شرقي» محصول Vortex cinema inc خواهد بود. آخرين فيلم قاسم جعفري «عين‌شين‌قاف» اين روزها در نوبت اکران پاييز سينماهاي کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن