تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814665190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثير افت اينيستا و راکيتيچ روي نتايج بارسلونا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۹ب.ظ)
تاثير افت اينيستا و راکيتيچ روي نتايج بارسلونا موج-هافبک هاي بارسلونا در فصل جاري نه گل مي زنند و نه به اندازه کافي اقدام به شوت زني مي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، بارسلونا ضعيف ترين شروع خود در لاليگا از سال 2004 را تجربه مي کند. نگاهي به عملکرد دو هافبک بازيگردان اين تيم، اينيستا و راکيتيچ، نشان مي دهد که افت کيفي بارسلونا حداقل از نظر نتيجه گيري بيهوده نيست.
راکيتيچ و اينيستا، هر دو به نسبت فصل گذشته در چنين مقطعي افت داشته اند. راکيتيچ در 7 بازي ابتداي فصل 2014-2015، دو گل زده و 7 بار نيز شوتزني کرده بود. در فصل جاري، راکيتيچ نه تنها گلي نزده که آمار شوتزني ها او به سه نيز کاهش يافته است.
اينيستا نيز چنين وضعيتي دارد. او که فصل گذشته در انتهاي فصل شکوفا شد، در 7 بازي اول فصل گذشته 6 بار شوتزني کرده بود اما اين آمار در فصل جاري به 2 رسيده که تنها يکي داخل چارچوب بوده است.
از 12 گل بارسلونا در فصل جديد، 10 گل را مسي، نيمار و سوارز به ثمر رسانده اند و در واقع اينگونه مي توان گفت که بارسلونا 15 امتيازي که تا بدين جا کسب کرده را بيشتر از هر چيزي،مديون نبوغ مثلث زهردارش است. اينيستا و راکيتيچ تا کنون پاس گلي هم نداده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن