تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست بارسلونا و برد منچستر سیتی؛ نتایج دیشب فوتبال اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شکست بارسلونا و برد منچستر سیتی؛ نتایج دیشب فوتبال اروپا


تیم فوتبال بارسلونا هفته هفتم لیگای اسپانیا را با شکست پشت سر گذاشت. در آغاز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس هم، منچسترسیتی نیز با نتیجه پرگل ۶ به ۱ برابر نیوکاسل به پیروزی رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه هفته هفتم لیگای اسپانیا،  دیشب تیم رده سومی بارسلونا در زمین سویا 2 - 1 مغلوب شد و دومین شکستِ فصل را تجربه کرد. در دیگر بازی ها، گرانادا و  لاکرونیا 1 - 1 مساوی شدند ، اسپانیول 2 - 1 به خیخون باخت ، لاس پالماس هم دو به صفر از ایبار شکست خورد و مالاگا 3 - 1 بر سوسیداد غلبه کرد.
در همین چارچوب ، امروز و امشب 4 بازی برگزار می شود که در مهمترین دیدار ، از ساعت 22 ، تیم های اتلتیکو و رئال در ویسنته کالدرون دربی شهرِ مادرید را برگزار می کنند . در سایر بازی ها هم ، رایو وایکانو با بتیس ، بیلبائو با والنسیا و لوانته با ویارئال روبرو می شوند.   در آغاز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس ، منچسترسیتی با نتیجه پرگل 6 به 1 برابر نیوکاسل به پیروزی رسید و با 18 امتیاز به صدر جدول رفت ، چلسی در ادامه ناکامی هایش ، این بار در زمین خود 3 - 1 به ساوتهمپتون باخت، بازی ساندرلند با وستهام 2 -2 و بورنموث با واتفورد 1- 1 مساوی خاتمه یافت، کریستال پالاس با 2 گل وست برومویچ را شکست داد ، نوریچ 1 به 2 مغلوب لسترسیتی شد و استوک سیتی با یک گل آستون ویلا را برد.
در ادامه این مسابقات ، امروز ، اورتون پذیرای لیورپول است، آرسنال در لندن میزبان تیمِ رده دومی منچستریونایتد خواهد بود و سوانزی رودرروی تاتنهام به میدان می رود.
از هفته هشتم بوندسلیگای آلمان ، دیشب هانوفر با یک گل وردربرمن را شکست داد ، هوفنهایم و اشتوتگارت 2 - 2 مساوی شدند ، هرتابرلین 3 به صفر هامبورگ را برد، اینگولشتاد با دو گل برابر آینتراخت فرانکفورت به پیروزی رسید و مونشن گلادباخ با همین نتیجه بر ولفسبورگ غلبه کرد.
    این هفته از رقابت ها، امشب با سه دیدار به پایان می رسد که درمهمترین بازی ، بایرن مونیخِ صدرنشین در ورزشگاه آلیانز به مصافِ تیمِ رده دومی دورتموند می رود، بایرلورکوزن میزبانِ آگزبورگ است و کلن با شالکه مسابقه می دهد.  
  در نخستین بازی های هفته هفتم سری آ ایتالیا ، کارپی 2 به یک از سد تورینو گذشت و کیه وو و ورونا به تساوی 1- 1 رضایت دادند.
در ادامه این بازی ها ، امروز و امشب ، امپولی با ساسولو ، پالرمو با رم ، سامپدوریا با اینترِ رده دومی ، اودینزه با جنوا ، لاتسیو با فروسینونه ، یوونتوسِ رده پانزدهمی با بولونیا ، فیورنتینای صدرنشین با آتالانتا و میلان با ناپولی رودرروی هم به میدان می روند.
  در حساس ترین دیدارِ هفته نهمِ لاشامپیونه فرانسه هم، پاری سن ژرمنِ صدرِ جدولی با مارسی روبرو می شود.
 


یک شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن