تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815499146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ سال حبس برای مادری که «فیس بوک» چک می کرد و همزمان کودکش در حال غرق شدن بود / اتهام: کودک آزاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


۵ سال حبس برای مادری که «فیس بوک» چک می کرد و همزمان کودکش در حال غرق شدن بود / اتهام: کودک آزاری جامعه > حوادث - مادری پس از این که هنگام غرق شدن پسر 2 ساله اش در حال چک کردن «فیسبوک» توسط تلفن همراهش بود به جرم خشونت علیه کودک به 5 سال زندان محکوم شد.


جاشوا بارنت سال پیش هنگامی که در خانه شان در انگلیس داشت بازی می کرد به درون حوض افتاد و غرق شد.
کلر بارنت، مادر کودکی که غرق شده، توسط قاضی مورد انتقاداتی در رابطه با تربیت نادرست کودکش قرار گرفت همچنین به او گفته شد هر کودکی که مسئولیتش با او باشد در شرایطی خطرناکی قرار می گیرد.
این مادر 31 ساله هنگام غرق شدن کودکش در حال کار کردن با گوشی اش بوده البته او وقتی متوجه غرق شدن جاشوا شده سعی کرده تا او را نجات و این کودک در بیمارستان مرده است.
گفتنی است در سال 2013 نیز او به کودکش اجازه داده تنها در خیابان بازی کند و نزدیک بوده خودرو به او برخورد کند، کلر بارنت تاکنون 4 بار به جرم خشونت علیه کودکان محکوم شده است.
قاضی جرمی ریچاردسون به او گفت: کودک شما به علت رفتار غافل گیرانه تان کشته شد.شما باید با این حقیقت برای باقی عمرتان زندگی کنید. من باور دارم که شما هیچ ارتباط بدون نظارتی با هیچ کودکی برقرار نخواهید کرد اگر کودک دیگری به دنیا بیاورید آن کودک از شما گرفته خواهد شد.شما خطرات جدی برای هر کودکی که مسئولیتش را قبول می کنید ایجاد کردهاید.
منبع: گاردین / 10 اکتبر 2015
237 42



کلید واژه ها: کودک آزاری - شبکه‌ اجتماعی -




شنبه 18 مهر 1394 - 14:15:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن