تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814216482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح پله های برج میلاد فقط در ۱۱ دقیقه!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فتح پله های برج میلاد فقط در ۱۱ دقیقه!
اولین دوره مسابقات ملی پله نوردی برندگان خود را شناخت و احمد اسدی از استان البرز موفق شد پله های برج میلاد تهران در ۱۱ دقیقه و ۲۴ ثانیه طی کند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دوره مسابقات کشوری پله نوردی همزمان با سالروز تاسیس برج میلاد تهران به میزبانی یادمان ملی ایرانیان روز گذشته ۱۷ مهرماه در برج میلاد تهران برگزار شد.
در این مسابقه که ۳۵ نفر از ورزشکاران کشور ثبت نام و آمادگی خود را برای طی کردن یک هزار و ۶۹۳ پله اعلام کرده بودند، سه نفر موفق به ثبت رکورد در کوتاه ترین زمان ممکن شدند

براساس رکوردهای ثبت شده احمد اسدی داش آتان از استان البرز با ثبت رکورد ۱۱ دقیقه و ۲۴ ثانیه، فرض الله رستمی از استان قزوین با ثبت رکورد ۱۱ دقیقه و ۴۴ ثانیه و محمد جعفر مرادی از استان تهران با ثبت رکورد ۱۱ دقیقه و ۴۷ ثانیه به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

این مسابقات پله نوردی به منظور تعیین نماینده ایران در مسابقات بین المللی برگزار شد.

در پایان این مراسم مدیرعامل برج میلاد تهران در کنار رئیس انجمن ورزش های تفریحی و مهارت های فردی و نمایشی جوایزی را به برندگان این مسابقه اهدا کردند.

رنگین کمان بادبادک ها در آسمان میلاد

بادبادک ها این بار در میان هیاهوی کودکان شهر بر فراز آسمان برج میلاد تهران به پرواز درآمد تا خانواده ها روز خود را در کنار یادمان ملی ایرانیان که حالا ۷ سال از زمان افتتاح آن گذشته است، جشن بگیرند.

روز گذشته جمعه ۱۷ مهرماه سالروز گشایش یادمان ملی ایرانیان همزمان بود با روز خانواده و همین امر بهانه ای شد برای برپایی یک جشن بزرگ خانوادگی در بلندترین نقطه پایتخت.

از گوشه گوشه یادمان ملی ایرانیان هیاهوی کودکان شهر شنیده می شد وقتی در کنار والدینشان مشغول ساختن بادبادک های رنگارنگ بودند. از گذرگاه برج میلاد گرفته تا محوطه آبراه های شرقی و غربی همه جا صدای کودکانی شنیده می شد که در هیاهوی کودکی خود گم شده بودند.

آفتاب پاییزی هنوز در آسمان شهر می تابید و در کنارش بادبادک هایی که حالا به شکل رنگین کمان در آمده بود، در آسمان میلاد به پرواز درآمدند. سر را که به سوی فلک می گرداندیم، گویی رنگین کمان های متحرکی بر مدار آسمان تهران در حال حرکتند.

در گوشه دیگر برج میلاد تهران جوانان مشغول بازی فوتبال البته به شکلی متفاوت هستند. فوتبالی که نامش بابل فوتبال است و جوانان باید تن پوش های حبابی را تا زانو بر تن کنند و سپس مشغول بازی شوند.

روز خانواده حالا در ذهن بسیاری از خانواده های ایرانی در کنار یادمان ملی ایرانیان ماندگار شد چرا که آنها روزشان را در کنار جشن سالروز برج میلاد و  در بلندترین نقطه شهر جشن گرفتند.


منبع: مهر
انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

چرا عمر زنان بیشتر از مردان است؟
عربستان به تروریستها در سوریه سلاح پیشرفته می‌دهد
اعتراف مبلغ مشهور وهابی در مورد امام حسين(ع) + سند
عکسی که سایت باشگاه پانیونیوس یونان بعد از درخشش انصاری فرد منتشر کرد
خلوت نمودن پدر با دختر حرام است!





۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن