تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهيلات و وام‌هايي به بازنشستگان تأمين اجتماعي پرداخت خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۹ق.ظ)
از طريق بانک رفاه؛ تسهيلات و وام‌هايي به بازنشستگان تأمين اجتماعي پرداخت خواهد شد موج-مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي گفت: از ماه آينده تسهيلات و وام‌هايي به بازنشستگان اين سازمان از طريق بانک رفاه پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد تقي نوربخش، مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي، در همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي که در روز خانواده و تکريم بازنشستگان در بوستان لاله برگزار شد، افزود: تا پايان سال بحث مسکن اجتماعي و مسکن مستمري‌بگيران هم عملي خواهد شد.
وي گفت: در بخش درمان هم‌سال گذشته 3 بيمارستان افتتاح شد که تا پايان امسال 2 بيمارستان متعلق به تأمين اجتماعي افتتاح مي‌شود.
مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي افزود: براي جلوگيري از انتظار طولاني بازنشستگان براي پذيرش در بيمارستان ميلاد هم طرحي داريم که در راستاي اين طرح بازنشستگان ديگر در نوبت انتظار باقي نمي‌مانند.
وي گفت: سازمان تأمين اجتماعي رقمي معادل مبلغ هدفمندي يارانه‌ها مستمري پرداخت مي‌کند که با وجود شرايط کنوني کشور نگراني از اين لحاظ وجود ندارد و با وجود حجم زياد مستمري‌ها تلاش خواهيم کرد در سال آينده هم بيش از نرخ تورم ميزان مستمري‌ها را افزايش دهيم تا بخشي از مشکلات بازنشستگان و مستمري‌بگيران حل شود.
نوربخش افزود: در بحث همسان‌سازي حقوق بازنشستگان نيز اميدواريم دولت در برنامه ششم توسعه و همچنين در بودجه سال آينده رديفي بگنجاند تا شاهد افزايش مستمري‌ها در سال 95 باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن