تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلحه‌کشی در کنسرت ناظری؟! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اسلحه‌کشی در کنسرت ناظری؟!
تور کنسرت «ناگفته» اثر حافظ ناظری و با حضور شهرام ناظری در حالی در کرمانشاه برگزار شد که سایت‌های محلی از اسلحه‌کشی در این کنسرت خبر دادند.
کد خبر: ۵۳۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ - 10 October 2015


تور کنسرت «ناگفته» اثر حافظ ناظری و با حضور شهرام ناظری در حالی در کرمانشاه برگزار شد که سایت‌های محلی از اسلحه‌کشی در این کنسرت خبر دادند.


به گزارش ایسنا، برخی سایت‌های محلی کرمانشاه 17 مهرماه نوشتند، «در کنسرت "ناگفته" در سالن امام خمینی (ره) یکی از افراد وابسته به تیم اجرایی کنسرت به روی نیروهای حراست سالن اسلحه کشیده است و پس از این‌که نیروهای حراست سالن اقدام به دستگیری او می‌کنند، عده‌ای او را از سالن فراری می‌دهند».


این در حالی است که مشاور رسانه‌ای حافظ ناظری با رد این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: اجرای کرمانشاه در آرامش کامل برگزار و به جشن امضای آلبوم ختم شد و اصلا این خبرهایی که منتشر شده است، صحت ندارد.


نگار حسینی همچنین اظهار کرد: با شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، تور «ناگفته» متوقف می‌شود و پس از سوگواری، دوباره در تهران از سر گرفته خواهد شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن