تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش عمده‌اي از خدمات مستشاري سردار همداني قابل بيان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۱ق.ظ)
سرلشکر صفوي با تسليت شهادت سردارهمداني: بخش عمده‌اي از خدمات مستشاري سردار همداني قابل بيان نيست موج-دستيار و مشاور عالي مقام معظم رهبري گفت: بخش عمده‌اي از خدمات مستشاري سردار همداني در تقويت محور مقاومت سوريه، قابل بيان نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرلشکر پاسدار يحيي صفوي که به منظور سخنراني در نخستين کنگره شهداء استان چهار محال و بختياري به شهرکرد سفر کرده بود، در حاشيه اين کنگره و در گفت‌وگويي با اشاره به شهادت سردار سرتيپ پاسدار حسين همداني گفت: شهادت سردار دلاور اسلام، حسين همداني که مستشار ارشد نظامي ايران در سوريه بود و دو روز قبل در نزديکي حلب به شهادت رسيد را به محضر حضرت بقيةالله و مقام معظم رهبري و ملت شريف ايران تسليت مي‌گويم.
وي افزود: سردار حسين همداني فرمانده‌اي دلاور و خردمندي بود که به عنوان مستشار ارشد نظامي ايران به کمک محور مقاومت يعني دولت و ارتش سوريه رفته بود و خدمات ارزشمندي براي نجات مردم سوريه از تروريست‌ها و جنايتکاران داعشي انجام داد که بخش عمده‌اي از اين خدمات قابل توصيف نيست.
وي با اشاره به سوابق ارزشمند سردار همداني در نگهباني از انقلاب اسلامي گفت: سردار همداني از سابقه درخشان پاسداري از اول انقلاب در آزادسازي محور همدان و گردنه صلوات آباد، که منجر به آزادسازي سنندج شد برخوردار بود.
وي افزود: سردار همداني در سال‌هاي دفاع مقدس با فرماندهي تيپ 32 انصارالحسين در شکستن دروازه‌هاي شرقي بصره در عمليات کربلاي پنج در شلمچه افتخار آفريد.
دستيار و مشاور عالي مقام معظم رهبري با اشاره به خصوصيات بارز اخلاقي اين شهيد گرانقدر در دوران فرماندهي گفت: او در فرماندهي سپاه محمد رسول الله تهران، فرماندهي مقتدر، مردم‌دار و مردم‌يار بود.
صفوي با اشاره به نقش و اهداف آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها در ايجاد گروه‌هاي تکفيري گفت: جنگ‌هاي نيابتي به دست تروريست‌هاي دست پرورده سازمان‌هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس و صهيونيست براي ناامن کردن و تجزيه کشورهاي اسلامي به وجود آمده است.
صفوي با اشاره به مقاومت مردم و دولت سوريه در مقابل تروريست‌هاي اجاره‌اي تکفيري گفت: مردم و دولت سوريه پنج سال است که مقاومت مي‌کنند و در اين راه بيش از 250 هزار کشته و زخمي داده‌اند و ايران، عراق و حزب الله لبنان نيز در اين مسير، آن‌ها را براي مقابله با اين گروهک‌هاي فاسد و کودک کش که مزدوران صهيونيست‌ها و آمريکا هستند، ياري مي‌کنند.
وي با اشاره به نقش جمهوري اسلامي ايران در هماهنگي برخورد با تروريست‌هاي تکفيري گفت: کمک‌هاي مستشاري جمهوري اسلامي ايران در برخورد با تروريست‌هاي تکفيري ادامه پيدا خواهد کرد و جمهوري اسلامي ايران همچنان روند هماهنگي مابين حزب الله لبنان و کشورهاي روسيه، عراق و سوريه را در برخورد با تروريست‌هاي تکفيري و به منظور شکست اهداف آمريکا و رژيم صهيونيستي در منطقه ادامه خواهد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن