تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812847589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطر رکود اقتصادي در کشور قابل توجه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
نايب رئيس اتاق بازرگاني ايران: خطر رکود اقتصادي در کشور قابل توجه است موج - رشت- نايب رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي ايران، خطر رکود اقتصاد را بسيار قابل توجه خواند و گفت: بايد در اين زمينه تدبير و فکر شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، غلامحسين شافعي در حاشيه سفر رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني کشور به گيلان با بيان اينکه دولت براي ثبات اقتصاد کلان کشور گام‌هاي خوبي برداشته‌است، اظهار کرد: اين موضوع به عنوان کارنامه مثبت دولت محسوب مي‌شود.
وي، مهار تورم را از عملکرد خوب دولت ناميد و افزود: ترمز مهار تورم شديد بود و اگر ملايم‌تر بود نتيجه مثبت‌تري به دنبال داشت.
نايب رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي ايران، خطر رکود اقتصاد را بسيار قابل توجه خواند و گفت: بايد در اين زمينه تدبير و فکر شود.
وي تغيير ديدگاه جهاني نسبت به کشور را از ديگر عملکرد دولت برشمرد و ادامه داد: توافق هسته‌اي راه تعامل ايران با اقتصاد جهاني را هموار کرد اما باز شدن درهاي کشور درمان درد نيست.
شافعي اضافه کرد: برداشت درستي نيست که تصور کنيم با برداشت تحريم‌ها مشکل اقتصادي کشور حل مي‌شود بلکه بايد زمينه و مسيرهاي درست را به گونه‌اي ايجاد کنيم که فضاي کسب و کار در کشور فراهم شود.
وي با تصريح بر اينکه بندهاي بسته بر پاي فعالان اقتصادي کشور بايد باز شود، خاطرنشان کرد: اگر رقابت ايجاد نکنيم نمي‌توانيم در عرصه اقتصاد نتيجه بگيريم.
نايب رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي ايران، رقابت دو نفر را درست ندانست و گفت: براي رونق اقتصادي در شرايط کنوني بايد ائتلاف بزرگ بين بخش‌خصوصي و دولت ايجاد شود تا استفاده مناسب را براي کشور ببرند.
شافعي در پايان ديدگاه دولت در زمينه تشکيل ائتلاف بزرگ را مثبت خواند و يادآور شد: با وجود مثبت بودن ديدگاه، اما اين باور در بدنه دولت به خوبي به‌بار نشسته و مشکلات زيادي وجود دارد و مجريان اصلي چنين ديدگاهي بايد ايجاد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن