تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805189736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه جشنواره فیلم یاس در هوای بارانی/ وعده ایوبی برای افتتاح 5 سالن سینما در رامسر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختتامیه جشنواره فیلم یاس در هوای بارانی/ وعده ایوبی برای افتتاح 5 سالن سینما در رامسر
سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم ویدیویی یاس، اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم یاس در فضای بارانی و در فضای باز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های رامسر برگزار شد. دبیر این دوره از جشنواره فیلم یاس به دلیل هوای بارانی از ایراد سخنرانی خودداری کرد و تنها به تشکر از مدیران و مسئولان سینمایی و استانی پرداخت.

پس از آن امام جمعه رامسر به روی سن آمد و گفت: تقدیر ویژه از حجت‌الله ایوبی میکنم. مسئولان مازندرانی همیشه نگاه کلان به مازندران و سراسر ایران داشتند و من از این مدیر مازندرانی قدردانی ویژه می‌کنم و از مجموعه او و دبیرخانه جشنواره تشکر می‌کنم. امیدوارم که جشنواره یاس با نام رامسر مزین شود و برای همیشه ماندگار شود.


اختتامیه جشنواره فیلم یاس در هوای بارانی/ وعده ایوبی برای افتتاح 5 سالن سینما در رامسر



وی در ادامه افزود: خداوند زیبایی و نشاط و شادابی را دوست دارد. در قرآن از ۶ رنگ سخن به میان آمده قرمز  که از آن در قرآن یاد شده و نبی هم نسبت به آن نظر خوبی نداشت. رنگ سبز تنها رنگی است که در قرآن ۱۰ بار از آن یاد شده است. روانشناسان معتقدند که با نشاط ترین رنگها و نشان اسلامیت است .دین اسلام با شادابی مخالف نیست در بهشت غم و اندوه نیست.

حجت‌السلام سید جلیل مرتضوی توضیح داد: در نگاه نبی اکرم هر انسانی برای نشاط و شادی بندگان خدا قدم بردارد و غم و اندوه را از او بگیرد بهترین انسان روی زمین است. شما هنرمندان از نگاه نبی جایگاه ویژه‌ای دارید و غم و اندوه را از انسانها می‌گیرید. درود خدا بر شما که در مسیری قدم بر میدارید که در آن آرامش و امنیت است .خداوند می‌گوید من از مردم عبوث بیزارم. دین اسلام با شیک پوشی موافق است و با مندرسی مخالف و زیبایی نشات گرفته از همه خوبیهاست .همانطور که در دین اسلام تضرع وجود دارد، خنده و شادابی را هم دارد.اما متاسفانه ما اشک ها و گریه‌ها را عمومی کردیم و خنده ها را خصوصی که با دین ما سازگار نیست.امیدوارم روزی همه از دین واقعی اسلام بهره بگیرند.

رئیس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه جشنواره یاس: افتتاح ۵ سالن سینما در رامسر

رئیس سازمان سینمایی، که تحت‌تاثیر هوای بارانی مراسم اختتامیه قرار گرفته بود از زیبایی‌های باران سخن گفت و افزود: خوب است که درباره باران بگوییم. باران لبخند آسمان است. باران حلقه‌ای میان زمین و آسمان است. وقتی زمین به آسمان وصل می‌شود و بالا می‌رود خلق و خوی یزدان را می‌گیرد ولی پاکی خود را به رخ دیگران نمی‌کشد. اگر ما هم ارزشی هستیم و موفق شدیم با مفاهیم ارزشی فیلم خوب و دینی بسازیم بگوییم الحمدلله و خدارا شکر.


اختتامیه جشنواره فیلم یاس در هوای بارانی/ وعده ایوبی برای افتتاح 5 سالن سینما در رامسر



کینه‌ها را از دل بیرون کنیم
وی با اشاره به تجربیات خوب چند روز برگزاری جشنواره فیلم ویدیویی یاس توضیح داد: درست است که سینما از غرب آمده ولی امروز جهان به سینمای ایران افتخار می‌کند. سینماگران و هنرمندان به بهانه این رویداد کنار هم جمع شدند و به گفت‌وگو نشستند. اگر گل‌های درون‌مان را پرورش دهیم زندگی بهشت می‌شود. برای آبادی و سربلندی کشور و زندگی بهشتی کینه‌ها را از دل بیرون کنیم.

بهره‌برداری از فرصت‌ها برای فرهنگ وهنر
مشاور وزیر ارشاد با تشکر و قدردانی از مدیران و مسوولان مازندران برای مهیا کردن شرایط برپایی جشنواره یاس،‌ اظهار داشت: فرصت‌ها بسیار سریع و مثل برق می‌گذرد. از موقعیت‌های که در اختیارمان قرار می‌گیرد استفاده کرده و برای فرهنگ و هنر کاری کنیم.

راه‌اندازی سینمای تعطیل شده رامسر
ایوبی با یادآوری دوباره زیبایی‌های رامسر، تصریح کرد: می‌توان جشنواره فیلم ویدیویی یاس را به نام جشنواره ویدیویی رامسر تغییر داد اگر مردم رامسر همت داشته باشند. توجه داشته باشید که به بهانه جشنواره یاس سینمای رامسر که چند سال تعطیل بود راه‌اندازی شد. مردمی که سینما رفتن را فراموش کرده بودند در ایام جشنواره آمدن و فیلم دیدند.


اختتامیه جشنواره فیلم یاس در هوای بارانی/ وعده ایوبی برای افتتاح 5 سالن سینما در رامسر



افتتاح ۵ سالن سینما
رئیس سازمان سینمایی که با خبرهای خوب به مراسم اختتامیه آمده بود از راه‌اندازی چند سالن سینما در رامسر گفت و ادامه داد: مسوول مجتمع تجاری «آرامش» رامسر به دلیل فضای خوب این ساختمان تعهد کرده، ۵ سالن مجهز و زیبا سینمایی درست کند. انشالله جشنواره بعدی در سالن‌های این مجتمع برگزار شود. این اتفاق از برکات جشنواره است.

برای ساخت سالن نیت صدقه نکنید
مشاور وزیر ارشاد خطاب به مجتمع سازها گفت: آمفی‌تئاتر و سالن ساختید و نیت صدقه داشتید. از این پس برای ساخت سالن نیت صدقه نکنید. چون سالن ساختند برای شما سودآور و اقتصادی است. آینده سینما روشن است و چشم‌انداز آن را خوب می‌بینم.


اختتامیه جشنواره فیلم یاس در هوای بارانی/ وعده ایوبی برای افتتاح 5 سالن سینما در رامسر



جهان امروز به سینمای ایران نیازمند است
وی با این توضیح که سینما قابل تحریم نیست، اضافه کرد: در دوران شکوفایی و (پساتحریم) قرار داریم و هم‌چنان باید در عرصه بین‌الملل بدرخشیم. نگاهی به سال‌های تحریم داشته باشید همه چیز تحریم شد ولی سینما را نتوانستند تحریم کنند. جهان امروز به سینمای ایران نیازمند است. سینمای ایران  در جهان حضور پررنگی خواهد داشت و برجسته‌تر نیز می‌شود.

در این مراسم از احترام‌السادات حبیبیان بانوی هنرمند با حضور خانواده داوود‌نژاد تقدیر شد. همچنین یاد و خاطره انوشیروان ارجمند با حضور خانواده‌اش گرامی‌داشته شد. 

در این مراسم هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، فرهاد اصلانی، دانیال حکیمی، علیرضا زرین دست، منوچهر شاهسواری، رسول صدرعاملی، کیومرث پوراحمد، محمدحسین لطیفی، فرهاد آییش، مهدی کرم پور، علی معلم، سعید راد، مجید مظفری، محمدرضا شرف الدین، محمد خزاعی، علیرضا داوودنژاد و ... حضور داشتند.



انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برندگان سومین جشنواره «یاس» معرفی شدند
نگاه و اظهارنظر هنرمندان درباره جشنواره سینمایی فیلم «یاس»
اعلام نامزدهای مسابقه ایران جشنواره فیلم یاس
استان‌ها پتانسیل خوبی برای برگزاری جشنواره یاس دارند
قضاوت آثار ویدئویی رقابت به همراه دارد
اعلام نامزدهای بخش مسابقه فیلم های اول فیلم یاس
«مردی که لب نداشت» در رامسر
ضعف فیلمنامه مشکل شبکه نمایش خانگی/ تقدیر از مرحوم انوشیران ارجمند در اختتامیه
نقش فیلم ویدئویی در معرفی بازیگران جوان
60 فیلم ویدیویی در سومین جشنواره یاس اکران می‌شود





۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن