تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهمیه بگیران ریو تا المپیک 2 میلیون تومن حقوق می گیرند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سهمیه بگیران ریو تا المپیک 2 میلیون تومن حقوق می گیرند
ورزشکاران از هر زمانی که سهمیه المپیک یا پارالمپیک را کسب کنند تا زمان اعزام، کمک هزینه و حقوق دریافت می کنند. البته این مسئله بستگی به پرداخت اعتبار کافی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد.
کد خبر: ۵۳۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ - 07 October 2015


معاون وزارت ورزش گفت: ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کنند تا زمان آغاز بازی های المپیک ریودوژانیرو، ماهانه 2 میلیون تومان از سوی این وزارتخانه، حقوق دریافت خواهند کرد.به گزارش تابناک ورزشی، سیدنصراله سجادی عصر چهارشنبه پس از نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پاراالمپیک، تصریح کرد: در نشست امروز گزارشی از آخرین وضعیت کسب سهمیه و شرایط فنی تیم ها ارائه و همچنین تصمیماتی در زمینه تغذیه ،روانشناسی و ارائه خدمات مشاوره به فدراسیون های المپیکی، گرفته شد. وی همچنین درمورد حقوق مربیان تیم های ملی نیز گفت: به زودی در این خصوص تصمیم گیری و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
سهمیه بگیران ریو تا المپیک 2 میلیون تومن حقوق می گیرند
محمود خسروی وفا نیز اظهار داشت: دراین جلسه، موضوع پرداخت کمک هزینه و حقوق ورزشکاران المپیکی مطرح و تصویب شد که کمک هزینه و حقوق ورزشکاران المپیکی به صورت برابر پرداخت شود.رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره کمک هزینه و حقوق مربیان رشته های المپیکی گفت: قرار شده درخصوص کمک هزینه و حقوق مربیان رشته های المپیکی نیز در جلسه دیگری، بررسی و تصمیم گیری شود اما آنچه مسلم است، کمک هزینه و حقوق مربیان المپیکی و پارالمپیکی نیز یکسان خواهد بود. ورزشکاران از هر زمانی که سهمیه المپیک یا پارالمپیک را کسب کنند تا زمان اعزام، کمک هزینه و حقوق دریافت می کنند. البته این مسئله بستگی به پرداخت اعتبار کافی از سوی سازمان مدیریت برنامه و برنامه ریزی دارد. اگر اعتبار لازم پرداخت نشود، قطعا باید مدیریت کرد تا حداقل، پرداخت ها یکسان باشد.وی درخصوص سهمیه ایران در پارالمپیک ریو 2016 گفت: در پارالمپیک لندن 78 سهمیه داشتیم که فکرمی کنم این مقدار در المپیک ریو بالای 80 سهمیه باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن