تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821233375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاضي: در بازي ما و پرسپوليس هيچ‌كس قبراق نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۱ب.ظ)
مقابل پرسپوليس گل بزنم به نوروزي تقديم مي‌كنم قاضي: در بازي ما و پرسپوليس هيچ‌كس قبراق نخواهد بود موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، بدون شك از همين حالا تصور اولين بازي پرسپوليس در ليگ‌برتر بدون هادي نوروزي بسيار سخت است. بازيكني كه شايد ستاره نبود اما اخلاق، منش و افتادگي اش از او يك اسطوره ساخت تا طي دو روز روي دستان بيشمار هوادارانش در خانه ابدي خودش آرام بگيرد. محمد قاضي، بازيكن صبا هنوز اين اتفاق را باور ندارد و مطمئن است در بازي صبا مقابل پرسپوليس در چارچوب رقابت‌هاي ليگ‌برتر جو استاديوم آزادي حال و هواي غريبي خواهد داشت.
از مصدوميتت چه خبر؟ گويا به تمرينات برگشتي؟
در شرايط خوبي به سر مي‌بردم اما حادثه فوت هادي نوروزي واقعا حالم را بد كرد و باور نمي‌كنيد هنوز در شوك آن اتفاق هستم. خيلي از اين مساله ناراحت شدم و هنوز نمي‌توانم باور كنم. با اين حال من با هماهنگي علي آقا دايي و باشگاه صبا در حالي كه تيم براي برپايي اردويي به رامسر رفته تمرينات فيزيوتراپي خودم را تا دوشنبه طبق دستور پزشك طي كردم و بعد از آن از روز سه شنبه به تيم اضافه شدم.
به نظرت تو كه روزگاري در پرسپوليس بازي مي‌كردي چرا اين اتفاق براي هادي افتاد؟
بازي در پرسپوليس و استقلال براي هر بازيكني سخت است چون فشار زيادي روي بازيكن است. حالا اين بازيكن اگر كاپيتان باشد كه اين فشار دو برابر خواهد بود. قطعا فشارها روي هادي تاثير گذاشت. مشكلات خود هادي و فشارهاي مالي به كنار كه خودش آزاردهنده است مسووليت نتيجه نگرفتن تيم و ناراحتي بازيكنان هم تاثير خودش را گذاشت. جا دارد آن‌هايي كه مي‌گويند فوتباليست‌ها ميلياردي پول مي‌گيرند قدري هم به اين فشارها توجه كنند كه باعث مي‌شود يك جوان 30 ساله كه از منش و اخلاق بالايي برخوردار بود اين همه اذيت شود و شايد همين اذيت‌ها و فشارها بود كه باعث شد قلب هادي بايستد.
از اين حرف‌ها كه بگذريم قبول داري شانس آوردي كه مصدوميت جدي پيدا نكردي؟
واقعا همين طور است. خيلي شانس آوردم كه اين مصدوميت فقط يك كشيدگي بود. با تمرينات خوبي كه زير نظر پزشكان انجام دادم اين مشكل كاملا برطرف شده و اميدوارم كه ديگر اين اتفاق برايم رخ ندهد.
فكر مي‌كني دوباره به شرايط آرماني برگردي؟
من در بازي با تراكتور خيلي سرحال بودم و مصدوميتي كه نصيبم شد مرا شوكه كرد. با اين حال اگر در بازي‌هاي قبلي گل نزدم چند عامل داشت. يكي اينكه كادرفني به جز گلزني وظايف ديگري همچون حضور در دفاع و زدن ضربه‌هاي سر اول را به من سپرده بود. از سوي ديگر ما بازيكنان جديدي داريم كه هنوز هماهنگ نشده بوديم و تيم از نظر موقعيت شناسي صددرصد آماده نبود. مطمئن باشيد همه تلاشم اين است كه بازهم همان محمد قاضي سابق شوم.
به نظرت دليل اين همه مصدوميت بازيكنان صبا به كجا بر مي‌گردد؟ آيا تمرينات پرفشار است يا اينكه اصولي كار بدنسازي انجام نمي‌شود؟
اصلا ربطي به فشار تمرينات ندارد چون واقعا در سطح بالايي اين كار انجام مي‌شود. از آنجايي مي‌گويم حرفه اي و خوب كه ما هم كار بدنسازي مي‌كنيم و هم كارهاي تاكتيكي را جلو مي‌بريم. بدون شك مشكل اصلي تيم ما بابت مصدوميت‌هاي پي در پي دير بسته شدن و دوران بدنسازي كمي بود كه داشتيم. دو بار تعطيلي ليگ به ما بسيار كمك كرد تا اين كمبود را جبران كنيم. با اين حال خدا را شكر مسعود حق جو كه خوب شده و در تمرينات است. جلال علي محمدي دوران آماده سازي خودش را طي مي‌كند. فقط من ماندم و قاسم دهنوي كه اميدوارم هرچه زودتر به بهودي كامل برسيم و در خدمت صبا باشيم.
رضا حقيقي چرا از صبا رفت...
وقتي فهميدم رضا از صبا رفته است و با توجه به اينكه بابت انجام فيزيوتراپي در تمرينات نبودم با او تماس گرفتم. رضا حقيقي به من گفت براي پيشرفت بيشتر فوتبال اين تصميم را گرفته و روي تصميمش هم مصمم بود. چون به او گفتم عجله نكند و بهتر است صبا را در اين مقطع تنها نگذارد كه حرف من را نپذيرفت. با اين حال او در تمرينات بمب انرژي بود و ضمن آرزوي موفقيت برايش قطعا دل‌مان براي رضا تنگ خواهد شد.
جام حذفي را كه از دست داديد. فكر مي‌كني بعد از برد خوبي كه مقابل سپاهان به دست آورديد صبا بتواند در ليگ موفق عمل كند؟
صبا تا اينجاي كار نشان داده از نظر فني و بازيكن يكي از بهترين تيم‌هاي ليگ است. حق ما مقابل تراكتورسازي باخت نبود و از سوي ديگر يك برد خوب مقابل سپاهان به دست آورديم. صبا به خاطر اينكه تلفيقي از جوانان و باتجربه هاست هارموني مناسبي پيدا كرده و اگر شرايط بدني بچه‌ها هرچه سريع‌تر به مرز ايده آل برسد رسيدن به بالاي جدول و حتي كسب سهميه چيزي نيست كه نتوان از تيم دايي كه اهداف خوبي را ترسيم كرده، انتظار نداشت.
با شروع دوباره ليگ مقابل پرسپوليسي داريد كه اين بار ماجرايي رويارويي علي دايي و تو حال و هواي متفاوتي دارد؟
بدون شك همين طور است. هميشه بازي مقابل تيم سابق جذابيت دارد و به هر بازيكني انرژي مي‌دهد تا قابليت‌هاي خودش را ثابت كند اما واقعيت را بخواهيد اصلا اين بازي چنين رنگ و بويي حداقل براي من محمد قاضي ندارد. هنوز من هم مثل جامعه فوتبال رفتن هادي نوروزي را نمي‌توانم هضم كنم و يك شوك بزرگ به همه ما وارد كرد. من با هادي روزهاي خوبي داشتم و در تيم‌ملي و حتي در اردوي اتريش با هم بوديم. مهم‌ترين خصيصه هادي اخلاق و منش او بود كه باعث شد در تشييع پيكرش اين همه هوادار جمع شوند. خدا به خانواده، همسر، دو فرزند كوچكش و دوستان او صبر بدهد و بازهم اين مصيبت را به همه هواداران پرسپوليس تسليت مي‌گويم. از همين حالا شك ندارم در آن بازي جو استاديوم جو غريبي است و هيچكس قبراق نخواهد بود اما سعي مي‌كنم يك كار به خاطر هادي انجام دهم.
چه كاري؟
بازي مقابل پرسپوليس كه روزهاي خوبي را در آن تيم داشتم و به خاطر يكسري مسايل جدا شدم. هميشه براي من جداي جذابيت‌هايي كه دارد، سخت است. با اين حال در اين بازي من بازيكن صبا هستم و وظيفه گلزني روي دوش من است. شك نكنيد اگر موفق شوم به پرسپوليس گل بزنم گل خودم را با برنامه ويژه اي به هادي نوروزي و دو فرزندش تقديم خواهم كرد. خودم كه خيلي دوست دارم گلم را به ياد هادي و شماره پيراهن او در دقيقه 24 بزنم.
بحث مطالبات تو از استقلال و پرسپوليس به كجا رسيد؟
وكيلم پيگير ماجراست. پرونده من با پرسپوليس نهايي شده و منتظر هستيم هر موقع پول به باشگاه تزريق شود مسوولان مطالبات من را بدهند. در مورد استقلال هم كه طبق تفاهمنامه‌اي كه داشتيم با توجه به حضور نماينده وزارت ورزش كه طلب من را قبول كرده است قرار است با واريز پول و تزريق به باشگاه اين پول پرداخت شود.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن