تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست تشکل‌هاي دانشجويي خرم آباد از بيرانوند: از ظريف عذرخواهي کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۸ق.ظ)
درخواست تشکل‌هاي دانشجويي خرم آباد از بيرانوند: از ظريف عذرخواهي کنيد موج - نمي‌شود فردي را به جنگ ديپلماتيک با دنيا بفرستيم ولي از پشت سر از او حمايت نکنيم و حتي به وي حمله ور نيز بشويم.
به گزارش خبرگزاري موج، تعدادي از تشکل‌هاي دانشجويي خرم آباد در نامه اي سرگشاده به بيرانوند، نماينده مردم بروجرد در مجلس، با اشاره به اظهارات اخير وي در مورد وزير امور خارجه کشورمان خاطرنشان کردند: نمي‌شود فردي را به جنگ ديپلماتيک با دنيا بفرستيم ولي از پشت سر از او حمايت نکنيم و حتي به وي حمله ور نيز بشويم.
متن اين نامه به شرح زير است:
گويا بعد از سخنراني رئيس جمهور کشورمان در سازمان ملل، جناب آقاي دکتر ظريف در راهروي ساختمان سازمان ملل با آقاي اوباما مواجه شد و با ايشان دست داده‌اند.
بعد از اين رويارويي رسانه‌هاي افراطي شروع به بزرگ نمايي ماجرا کردند. جناب عالي نيز در جلسه روز چهار شنبه 94/7/8 مجلس با ادبياتي ناشايست، دکتر ظريف را مورد هجمه قرار داديد و به ايشان بي احترامي کرديد. البته نايب رييس مجلس به خوبي جواب شما را دادند و خطاب به شما گفتند: ((غيرت ديني و انقلابي دکتر ظريف کمتر از بنده نيست و در نقد مسوولان کشور نبايد از ادبيات ناشايست استفاده شود)).
جناب آقاي بيرانوند هيچ کس با انتقاد منصفانه مخالف نيست اما آيا توهين‌هاي شما به دکتر ظريف انتقاد بود؟
دکتر ظريف از اول انقلاب تاکنون در پست‌هاي مهم و کليدي وزارت خارجه فعاليت داشته‌اند و در کارهاي ايشان هيچ شک و شبهه اي وجود ندارد، بطوريکه رهبر معظم انقلاب وي را فردي انقلابي و مؤمن خطاب کرده‌اند.
مراجع عظام، علما، و بسياري از چهره‌هاي سياسي شاخص و منطقي کشور بارها از زحمت‌هاي اقاي ظريف تشکر کرده و وي را فردي مي‌دانند که در تمام کارهاي مهم و حساس وزارت امور خارجه مصالح اسلام و انقلاب را در نظر مي‌گيرند.
جناب آقاي بهرام بيرانوند
نمي‌شود فردي را به جنگ ديپلماتيک با دنيا بفرستيم ولي از پشت سر از او حمايت نکنيم و حتي به وي حمله ور نيز بشويم.
آيا بهتر نبود اگر هم تذکري داريد به صورت منطقي و آرام آن را مطرح مي‌کرديد و اين چنين باعث ناراحتي دکتر ظريف و مردم نمي‌شديد؟
البته مطمئنيم که جناب آقاي ظريف براي اينکار جوابي ديپلماتيک و قانع کننده دارند. حضرت علي (ع) فرموده: با دشمنت مصافحه کن اگر چه از آن خوشش نيايد؛ زيرا خداوند به آن امر کرده و در قرآن مجيد فرمود: هرگز نيکي و بدي يکسان نيست؛ بدي را با نيکي دفع کن، ناگاه خواهي ديد همان کس که ميان تو و او دشمني است، گويي دوستي گرم و صميمي برقرار شده است. (سوره فصلت، آيه ۳۴)
سوال‌هاي فراواني را در ذهن مردم ايران مخصوصاً طيف دانشجو و تحصيلکرده ايجاد کرده‌ايد!
براي ما سؤال پيش آمده که اگر دکتر ظريف وزير امور خارجه دولت قبل بودند بازهم به همين طريق به او حمله مي‌کرديد؟!
چرا وقتي آقاي احمدي نژاد وزير امور خارجه کشورمان را در سنگال بدون اطلاع وي عزل کرد سخني به ميان نياورديد و سکوت کرديد؟! نکند آن حرکت، حرکتي ديپلماتيک بوده و ما نمي‌دانسته‌ايم!؟
چرا وقتي آقاي زاهدي وزير علوم دولت قبلي در اجلاس سزامي 2008 در کشور اردن با وزير علوم رژيم خونخوار و غاصب صهيونيستي دست داد و گفت و گو کرد سکوت کرديد؟ واکنش شما در مقابل قهر 11 روزه رئيس جمهور قبلي که اظهر من الشمس بود، چه بود؟ متاسفانه جز صداي کر کننده سکوت چيزي نشنيديم و تا الان هم هيچ واکنشي از خودتان نشان نداده‌ايد... مطمئناً مردم فهيم ايران اين حرکات را مي‌بيند و در مورد آينده‌شان تصميم مي‌گيرند.
جناب آقاي بيرانوند
ابزار قانوني وجود دارد که شما بعنوان نماينده مردم بروجرد، مسوولان دولتي را بابت اعمالشان مورد سؤال قرار دهيد يا حتي استيضاح کنيد.
اميدواريم جناب عالي هر چه زودتر از آقاي دکتر ظريف عذرخواهي کنيد و با سعه صدر در رسيدن به اهداف و آرمان‌هاي بلند انقلاب همچون قبل تلاش کنيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن