تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن روحانی: اگر در سیاست کسی راهنمای اشتباه بزند جامعه به خطر می افتد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حسن روحانی: اگر در سیاست کسی راهنمای اشتباه بزند جامعه به خطر می افتد
رئیس جمهور گفت:‌ در زندگی اجتماعی و سیاسی همه باید یاد بگیریم اگرمی‌خواهیم به چپ برویم باید راهنمای چپ بزنیم اگر بر عکس عمل کنیم یعنی راهنمای راست بزنیم و به چب بزنیم فاجعه آفریده می‌شود.
آفتاب : حسن روحانی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با بیان این که اگر در سیاست کسی راهنمای اشتباه بزند جامعه به خطر می‌افتد افزود: اگر کسی در مسیری که نباید دور بزند، دور زد برای خود و سایرین خسارت ایجاد می‌کند. ما باید از نظم ترافیکی به نظم اجتماعی و سیاسی برسیم.

وی با اشاره به همکاری دانش آموزان با راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: این همکاری نشان می دهد که برای حل معضل ترافیک باید از فرهنگ و مشارکت مردم به ویژه دانش آموزان استفاده کنیم.

روحانی همچنین خاطر نشان کرد:‌ رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به معنای قانون گرا بودن مردم است. رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اولین علامت از نظم کشور ما از نگاه کسانی است که از خارج از کشور به ایران می‌آیند. اگر ترافیک شهرها منظم و در چارچوب قانون باشد آنها آن را علامتی بر قانون گرایی ایرانیان می‌دانند پس خیابان‌های ما می‌تواند آئینه و مظهری از تمدن ایرانی باشد.

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه در سال 84 تلفات تصادفات جاده‌ای بیش از 27 هزار نفر و درسال 93 ، 16 هزار و 800 نفر بوده است .گفت: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای به معنای نقد پذیری جامعه و کمک همه مردم در این امر است.

به گزارش ايسنا، رئیس دولت یازدهم در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد:‌دانش آموزان در همه امور اجتماعی از جمله محیط زیست باید به دولت و جامعه کمک کنند هر کجا مردم نوجوانان و جوانان به صحنه آمدند ما موفق و پیروز بودیم ما اگر می‌خواهیم وضع ترافیکی قابل قبولی داشته باشیم باید جاده‌ها و خودروهای استانداری داشته باشیم با این وجود اگر همه چیز درست باشد اما قوانین رعایت نشود شاهد حوادث تلخ خواهیم بود. ریشه مساله ترافیک فرهنگ است . گرچه ترافیک هم یک مساله اجتماعی و هم یک مساله اقتصادی است و به جان و اوقات مردم مربوط است اما فرهنگ در این بین مهمترین مساله است.



تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن