تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري فرودگاه بين‌المللي مهرآباد تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۸:۳ق.ظ)
معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري فرودگاه بين‌المللي مهرآباد تهران موج - مدير کل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد تهران احداث ترمينال مسافري جديد، هتل فرودگاهي و پارکينگ طبقاتي را از فرصت‌هاي سرمايه گذاري اين فرودگاه برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور علي رستمي با اشاره به سخنان معاون برنامه‌ريزي و نظارت شرکت مبني بر ايجاد فرصت سرمايه‌گذاري دو ميليارد دلاري در شش فرودگاه کشور گفت: بخشي از اين فرصت‌ها مربوط به فرودگاه مهرآباد است.
رستمي در تشريح فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در فرودگاه مهرآباد به پروژه ساخت ترمينال جديد داخلي اشاره کرد و گفت: در نظر داريم احداث اين ترمينال را که با ۷۰ هزار مترمربع زيربنا ساخته خواهد شد، در معرض سرمايه گذاري قرار دهيم.
مدير کل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد افزود: تخمين زده مي‌شود براي ساخت اين ترمينال بيش از ۲۰۰۰ ميليارد ريال سرمايه لازم باشد.
وي همچنين به برنامه فرودگاه مهرآباد براي احداث پارکينگ طبقاتي اشاره کرد و گفت: از ديگر فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در فرودگاه، احداث پارکينگ طبقاتي به ظرفيت ۴۵۰۰ خودرو است که پيش‌بيني مي‌شود براي اجراي آن نيازمند ۷۰۰ تا ۸۰۰ ميليارد ريال سرمايه باشيم.
رستمي در زمينه ديگر فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در مهرآباد گفت: هتل فرودگاهي از نيازهاي ضروري اين فرودگاه است که در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته رستمي، شرکت فرودگاه‌هاي کشور در تلاش است تا براي اجرايي شدن طرح‌هاي ياد شده از مشاوران زبده و کارآزموده استفاده کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن