تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ۹۱ شرکت خارجي و ۳۰۰ شرکت داخلي در همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲ب.ظ)
حضور ۹۱ شرکت خارجي و ۳۰۰ شرکت داخلي در همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري موج - معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به حضور ۹۱ شرکت خارجي و ۳۰۰ شرکت داخلي در همايش بين‌المللي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در «حمل‌ونقل» و «مسکن و شهرسازي» گفت: ۱۲۱ پروژه ارائه شده در اين همايش جذابيت لازم را براي سرمايه‌گذاران دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، امير اميني، معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي، درباره همايش بين‌المللي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در «حمل‌ونقل» و «مسکن و شهرسازي» گفت: ۱۲۱ طرح در ۸ محور به معرض ديد سرمايه‌گذاران قرار داده خواهد شد.
معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي ادامه داد: پروژه‌ها در حوزه ۴ مد حمل‌ونقل دريايي، جاده‌اي، هوايي و ريلي و حوزه‌هاي بازآفريني شهري و شهرهاي جديد به ارزش ۹۸ هزار ميليارد تومان (۲۵ ميليارد يورو) تعريف شده‌اند.
وي افزود: ۹۱ شرکت خارجي و ۳۰۰ شرکت داخلي، مقاماتي از سازمان همکاري‌هاي بين‌الملل، يک مقام آلماني و سفراي کشورهاي خارجي در اين همايش حاضر شده‌اند.
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به ۶ قانون معتبر درباره حمايت از سرمايه‌گذاران، خاطرنشان کرد: مهم‌ترين اين قوانين در حوزه سرمايه‌گذاري خارجي، قانون سرمايه‌گذاري خارجي «فيپا» است که کليه سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي مشمول اين قانون مي‌شوند. از طرفي نيز سرمايه‌گذاران خارجي به دنبال تضامين دولت براي بازگشت سرمايه خود هستند؛ روش اتخاذ شده براي اين همايش، اشتراک انتفاع بين سرمايه‌گذار خارجي و منافع داخلي است؛ به طوري که سرمايه‌گذار با سرمايه‌گذاري در زيرساخت‌ها و نرم‌افزارهاي حمل‌ونقل بتواند منافع خود را از محل اخذ عوارض يا ساير درآمدهاي آن پروژه به دست آورد.
اميني تأکيد کرد: ما فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري فراواني در حوزه حمل‌ونقل و بازآفريني شهري داريم، ولي؛ اين ۱۲۱ پروژه را به طور خاص با تمام داده‌هاي اقتصادي مورد نياز تحليل کرديم و وقتي ديديم که داراي بازده اقتصادي و ارزش افزوده بوده به سرمايه‌گذاران پيشنهاد داده‌ايم. مطمئنا اين ۱۲۱ پروژه جذابيت لازم را براي سرمايه‌گذاران دارند.
رئيس شوراي سياست‌گذاري همايش بين‌المللي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري حمل‌ونقل مسکن و شهرسازي بيان کرد: بيشترين ارقام مورد نياز براي سرمايه‌گذاري، مربوط به پروژه‌هاي مسکن و شهرسازي در دو بخش «ساخت شهرهاي جديد شامل مجتمع‌هاي تجاري و مسکوني» و «بازآفريني شهري» هر کدام به ارزش ۵ ميليارد يورو براي اجراي پروژه‌هاي مصوب است.
وي درباره پروژه‌هاي بخش حمل‌ونقل هوايي و دريايي اظهار کرد: توسعه ۳ فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) جزء اين پروژه‌ها هستند ساير پروژه‌ها هم عمدتا در حوزه بنادرند که بيشتر ناظر به توسعه بنادر فعلي و ساخت بنادر جديد است.
معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي ادامه داد: براي اشتغال در حوزه حمل‌ونقل از ۲۵ ميليون تومان تا ۳۰۰ ميليون تومان به ازاي شاغل شدن هر نفر نياز است که در صورت جذب همه اين ۹۸ هزار ميليارد تومان مورد نياز براي اجراي پروژه‌هاي حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازي، دولت مي‌تواند حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار اشتغال مستقيم يا غيرمستقيم ايجاد کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن