تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت نامناسب دفع زباله در شهر قم بهبود يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۸ب.ظ)
مدير کل حفاظت محيط زيست استان قم: وضعيت نامناسب دفع زباله در شهر قم بهبود يابد موج - قم - مدير کل حفاظت محيط زيست استان قم بر ضرورت بهبود وضعيت دفع زباله ها و پسماندها در شهر قم با استفاده از روش ها و فناوري هاي نوين تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل حفاظت محيط زيست استان قم در بازديد از سايت دفع زباله البرز و واحد تفکيک در مقصد زباله ها، گفت: با توجه به ممنوعيت دفن زباله ها در پايان برنامه پنجم توسعه، اين اقدام غيربهداشتي نبايد به هيچ عنوان انجام شود و اين وضعيت بايد هرچه سريعتر با استفاده از روش ها و فناوري هاي نوين بهبود يابد.
سيد رحمان دانيالي با اشاره به مشخص نبودن نوع و ميزان پسماندها در شهرک‌ها، نواحي و واحدهاي صنعتي استان، بر ضرورت برنامه روشن و مشخص براي دفع اصولي پسماندهاي واحدهاي صنعتي و توليدي نيز تاکيد کرد و گفت: در راستاي بي خطرسازي و مديريت پسماندها و فاضلاب‌هاي بيمارستاني هم اقدامات خوبي انجام گرفته، اما بايد با تامين امکانات و تجهيزات مناسب در همه بيمارستان‌ها و مراکز درماني به وضعيت مناسب تري برسد.
معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم نيز در اين بازديد با بيان اين که در حال حاضر وضعيت دفع زباله در شهر قم مناسب نيست، بر ضرورت تخصيص اعتبارات و سرمايه گذاري بخش خصوصي و برنامه ريزي کوتاه و بلندمدت براي کاهش توليد زباله، تفکيک در مبداء، جمع آوري و دفع اصولي پسماندها تاکيد کرد.
سيد امير سامع با اشاره به نقش مهم و موثر اداره کل حفاظت محيط زيست استان قم در راستاي ساماندهي و مديريت صحيح دفع پسماندها، خواستار افزايش همکاري ها و تعاملات فيمابين شد و گفت: يکي از معضلات جدي پسماندها در شهر قم، وضعيت نامناسب زباله هاي عفوني و بيمارستاني است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن