تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضويت 5 کارگزار جديد در بورس انرژي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۷ق.ظ)
عضويت 5 کارگزار جديد در بورس انرژي ايران موج - تاکنون 47 شرکت کارگزاري از مجوز فعاليت در بورس انرژي ايران برخوردار شده‌اند. از اين تعداد، 5 شرکت کارگزاري صبا جهاد، بانک اقتصاد نوين، بانک تات، آينده ­نگر خوارزمي و آريا نوين مجوز فعاليت خود را در سال 1394 اخذ کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، همچنين برخي شرکت­ هاي کارگزاري اقدام به دريافت مجوز فعاليت ايستگاه معاملاتي دوم کرده‌اند که تاکنون شرکت‌هاي کارگزاري سرمايه و دانش، مفيد، مبين سرمايه، توسعه فردا، بانک ملي ايران و بانک تجارت مجوز فعاليت دو ايستگاه معاملاتي در بورس انرژي ايران را کسب کرده و از بين شرکت‌هاي مذکور، کارگزاري‌هاي بانک ملي ايران و بانک تجارت مجوز فعاليت ايستگاه معاملاتي دوم را در سال 1394 دريافت کرده‌اند.
روند رو به­ رشد عضويت شرکت‌هاي کارگزاري در بورس انرژي ايران موجب ورود مديران و معامله ­گران بيشتري به اين حوزه شده است. همين امر زمينه ساز آموزش کارآمد کارکنان و بالطبع برگزاري دوره­هاي آموزشي متناسب با نيازهاي اين حوزه به شمار مي‌آيد. درنتيجه برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي معامله گران بورس انرژي ايران با همکاري کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار تلاشي در راستاي تحقق اين مهم است.
نظارت مستمر بر فعاليت کارکنان شرکت‌هاي کارگزاري اعم از مديران، معامله گران و کارشناسان پذيرش گامي مهم در راستاي نظارت بر حسن ايفاد تعهدات شرکت‌هاي کارگزاري­ در امر اجراي صحيح وظايف محوله، جلوگيري از وقوع تخلفات اجرايي، ايجاد تمرکز بيشتر بر اجراي صحيح عمليات خريد و فروش و پذيرش مشتريان مطابق با قوانين و مقررات محسوب مي‌شود.
لازم به ذکر است کارگزاران عضو بورس انرژي ايران با کسب رتبه‌هاي برتر بر اساس رتبه بندي سازمان بورس و اوراق بهادار و برخورداري از پرسنل کارآمد حداکثر تلاش خود را براي توسعه بازار انرژي و خدمت رساني به مشتريان به عمل مي‌آورند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن