تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806393657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهاي آمريکا از برجام در جنگ با ايران هم به دست نمي‌آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۶ق.ظ)
دبير شوراي نگهبان: دستاوردهاي آمريکا از برجام در جنگ با ايران هم به دست نمي‌آمد موج-آيت الله جنتي گفت: بر مردم انقلابي و ولايي ايران فرض است که بيش از پيش هوشيار بوده و چهره‌هاي خط امامي را براي انتخابات آتي بشناسند و از آن‌ها حمايت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله احمد جنتي در مراسمي که به همت جمعي از مردم ولايي و انقلابي اصفهان در حسينيه بني‌فاطمه برگزار شده بود در ابتدا سخنان خود را پيرامون واقعه غدير خم و فضيلت بي‌شمار اميرالمؤمنين (ع) آغاز کرد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با بيان اينکه پايه‌گذار نخست غدير خداي متعال است، گفت:‌همه از توصيف و تمجيد مولي‌الموحدين علي (ع) عاجز و ناتوان هستند ولي همين بس که آن امام همام خود فرمود قبل از آنکه من از ميان شما بروم از من بپرسيد که اين حاکي از تسلط و اشراف حضرت علي (ع) بر مسائل دنيا و آخرت است.
جنتي در ادامه به مساله و حادثه تلخ منا اشاره کرد و گفت: اميدواريم به حق همه معصومين عمر آل‌سعود هرچه زودتر به پايان برسد. چنين کشتاري در تاريخ حج نبوده است که قريب ۵ هزار حجاج کشته شوند اين امر قطعاً جرم و از حالت طبيعي خارج است.
وي تأکيد کرد: در حال حاضر بايد همه جهان اسلام نسبت به اين جرم يعني حادثه تلخ منا به خروش آيند، من از سکوت عالم‌نماهايي که در دنياي اسلام هستند واقعاً تعجب مي‌کنم.
دبير شوراي نگهبان با اشاره به اين که در جهان اسلام تنها ايران اسلامي بود که در برابر جنايت آل‌سعود در منا قاطعانه موضع گرفت، عنوان کرد: انقلاب اسلامي احياگر بوده، بدان معنا که نمي‌تواند در برابر خباثت‌ها و جنايت‌هاي ظالمان در جهان امروز سکوت کند، انقلاب اسلامي به مردم ايران عزت و قدرت بخشيد.
وي با بيان اين که امام خميني (ره) و امام خامنه‌اي فرزند غدير و عاشورا هستند، تصريح کرد: سکوت کشورهاي عربي منطقه در برابر اين حادثه تلخ و مجرمانه جاي تعجب دارد، ايران به برکت انقلاب اسلامي و ولايت علي ابن ابيطالب (ع) زنده است و فريادرس مظلومان جهان است.
جنتي افزود: آل‌سعود را بايد مجامع قضايي و دادگاه‌هاي بين‌المللي محاکمه کنند، هرچه لعنت به آل‌سعود بفرستيم کم است.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بار ديگر به قيام و خروش يک صداي جهان اسلام در برابر جنايات آل سعود اشاره و اذعان کرد: اين حوادث تلخ در حرم امن الهي رخ داده است ولي متأسفانه علي‌رغم کشته شدن ۵ هزار حاجي از ۲۴ کشور جهان مواضعي قاطعانه شاهد نيستيم.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد:‌ امروز عده‌اي در خيمه‌هايي از کشور درصدد کور کردن خط ولايت فقيه هستند آن‌ها در ظاهر سخن از پيروي ولايت مي‌زنند و در پنهان عليه ولايت فقيه عمل مي‌کنند.
دبير شوراي نگهبان ابراز کرد: مردم ايران با رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي خود در طول سال‌هاي گذشته آمريکا و استکبار جهاني را از درهاي اين کشور بيرون کردند ولي نمي‌دانيم چرا عده‌اي از مسوولان در حال القا کردن وضعيتي از کشور به مردم هستند که گويي آمريکا تنها منجي و راه نجات‌بخش ايران است، اين افراد آب،نان، امنيت و سعادت مردم را در گرو ورود آمريکا به ايران مي‌دانند.
جنتي بيان کرد: امروز متأسفانه شاهد تمايزات گفتاري ميان فرمايشات مقام معظم رهبري و برخي از دولتمردان نسبت به نهادهايي چون سپاه پاسداران و بسيج هستيم، در حکميت اسلامي ايران دو نهاد نخست شوراي نگهبان و سپس سپاه پاسداران و بسيج خوار چشم خائنان و منافقين داخلي هستند.
وي متذکر شد: ولايت فقيه دائماً با تدابير حکيمانه خود نقشه‌‌هاي دشمنان را خنثي مي‌کند، دشمن با همه نيروي خود درصدد براندازي انقلاب اسلامي برآمده است و اين از روز روشن‌تر است ولي عده‌اي درصدد مخفي کردن آن هستند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه اشاره‌اي به فتنه ۸۸ کرد و گفت: عده‌اي هنوز حاضر نيستند فتنه ۸۸ را محکوم کنند و در برابر فتنه‌گران همچنان سکوت کرده‌اند و حتي ارتباطاتي در خفا با آن‌ها دارند.
وي تأکيد کرد: متأسفانه امروز شاهد هستيم برخي از اصحاب فتنه به سمت‌هاي دولتي منصوب شده‌‌اند و در پي آن هستند که حتي کرسي‌هاي مجلس آتي را هم بگيرند.
جنتي تصريح کرد: دشمن درصدد است که فرهنگ غرب را جايگزين فرهنگ اسلامي کند و اين امر نگراني بزرگ و اصلي رهبر معظم انقلاب است که بارها هشدار آن را داده‌اند، عده‌اي از مسوولان دولتي از قافله مردمي محکوم‌کنندگان فتنه ۸۸ عقب مانده‌اند و قطعاً پاسخي براي خانواده‌هاي شهدا ندارند.
دبير شوراي نگهبان به موضوع برجام اشاره و اذعان کرد: من نمي‌دانم معماي برجام چه بلايي بر سر مملکت ايران مي‌آورد ولي مطلع هستم که طبق گفته‌هاي رئيس جمهور آمريکا و سران غربي آنچه در برجام براي آن‌ها حاصل شد در جنگ با ايران به دست نمي‌آمد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پايان به انتخابات آتي مجلس و خبرگان رهبري گريزي زد و خاطر نشان کرد: بر مردم انقلابي و ولايي ايران فرض است که بيش از پيش هوشيار بوده و چهره‌هاي خط امامي را براي انتخابات آتي بشناسند و از آن‌ها حمايت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن