تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799167749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كتك زدن دختر مورد علاقه براي گرفتن جواب مثبت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كتك زدن دختر مورد علاقه براي گرفتن جواب مثبت
پسر جوان براي گرفتن جواب مثبت از دختر مورد علاقه‌اش او را ربود و با حبس در خانه‌اش وي را به شدت كتك زد.


به گزارش خبرنگار ما، روز يك شنبه 12 مهر ماه، دختري با مأموران پليس پايتخت تماس گرفت و با جملاتي بريده گفت كه پسري او را ربوده و در خانه‌اش حبس كرده‌است. با نشاني‌هايي كه اين دختر در اختيار پليس گذاشت، مأموران در محل حادثه كه خانه‌اي حوالي شرق تهران بود، حاضر شدند. دختر جوان وحشت زده به پليس گفت سه ساعت قبل پسري به نام شاپور او را ربوده و در خانه حبس كرده است. او گفت شاپور به خاطر مصرف مشروب به خواب عميقي فرو رفته است. مأموران هم شاپور را از خواب بيدار و به اداره پليس منتقل كردند.

   آشنايي در شبكه اجتماعي
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من دانشجو هستم. چند ماه قبل از طريق شبكه مجازي لاين با شاپور آشنا شدم. او عكس مرا در شبكه لاين ديده بود و فهميد كه دانشجو هستم و براي من پيامكي فرستاد و خودش را دانشجوي مهندسي معرفي كرد. ما مدتي از طريق پيامك ارتباط داشتيم تا اينكه او به من ابراز علاقه كرد و پيشنهاد ازدواج داد. بعد هم همديگر را در پارك ملاقات كرديم. اولين بار كه او را ديدم لباس‌هاي شيك پوشيده بود. گفت به‌زودي مدرك مهندسي مي‌گيرد و كار خوبي هم سراغ دارد. به هر حال او توانست با چرب‌زباني خودش را به من نزديك كند تا جايي كه پيشنهاد ازدواجش را قبول كردم. چند روز بعد وقتي تحقيق كردم متوجه شدم او يكي از اشرار است، به همين خاطر تصميم گرفتم رابطه‌ام را قطع كنم. وقتي ماجرا را به او گفتم اصرار داشت با من ارتباط داشته باشد. وقتي رابطه‌ام را قطع كردم هميشه مقابل دانشگاه مي‌آمد و براي من ايجاد مزاحمت مي‌كرد.
شاكي گفت: در حالي كه سعي مي‌كردم نسبت به مزاحمت‌هايش بي‌توجه باشم يكي از همكلاسي‌هايم از من خواستگاري كرد. من هم پيشنهادش را قبول كردم. چند روز قبل داشتم با خواستگارم جلوي دانشگاه حرف مي‌زدم كه شاپور پيامك‌هاي تهديد‌آميز فرستاد و خواست به درخواست خواستگارم  او جواب منفي بدهم و با او ازدواج كنم اما من آب پاكي را روي دستش ريختم و گفتم به درخواست او جواب مثبت داده‌ام.

   درباره آدم‌ربايي
دختر جوان در شرح حادثه گفت: ساعتي قبل در حال رفتن به خانه بودم كه شاپور با خودروي پرايد جلويم توقف كرد. او با عصبانيت از خودرو پياده شد و به زور مرا به داخل خودرو كشاند و بعد هم با چاقو مرا تهديد كرد كه هيچ حركتي نكنم. دقايقي بعد او مرا به زور به داخل خانه‌اي برد كه بعد فهميدم خانه خودشان است. شاپور در خانه را با كليد قفل كرد و كليدش را هم در جايي پنهان كرد و بعد از آن مرا به شدت كتك زد به طوري كه تمام بدنم كبود شد. او خواست با او ازدواج كنم اما من گفتم كه علاقه‌اي به او ندارم به همين خاطر دوباره مرا كتك زد و تهديد كرد چنانچه با پسر دانشجو ازدواج كنم مرا دوباره كتك مي‌زند. لحظاتي بعد شاپور به خاطر اينكه مشروب خورده بود به خواب رفت. من هم از فرصت استفاده كردم و به پليس خبر دادم.

   اقرار متهم
شاپور هم در تحقيقات گفت: من با شاكي از طريق شبكه‌هاي مجازي آشنا شدم. من به او علاقه پيدا كردم و عاشقش شدم و وقتي فهميدم او دانشجو است به دروغ گفتم كه من هم دانشجو هستم. من دوست نداشتم او را از دست بدهم اما فكر نمي‌كردم دستم رو شود. وقتي فهميدم او قرار است با پسر دانشجويي ازدواج كند، خيلي عصباني شدم و تصميم گرفتم او را تهديد كنم تا با من ازدواج كند. من ساعتي قبل از حادثه مشروب خوردم و با خودروام به خيابان رفتم. وقتي او را در خيابان ديدم شاكي را به زور سوار خودرو كردم و به خانه‌مان آوردم. قصد داشتم او را براي ازدواج با خودم راضي كنم اما وقتي راضي نشد او را به شدت كتك زدم. من به خاطر مشروبي كه خورده بودم سر درد گرفتم و قرص آرامبخش خوردم كه ناگهان خوابم گرفت. وقتي چشمانم را باز كردم مأموران پليس را بالاي سرم ديدم كه دستبند به دستانم زدند.
متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي پايتخت در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن