تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813320255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم پديده بارشي در کشور داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۲۷ب.ظ)
تا آخر هفته؛ تداوم پديده بارشي در کشور داريم موج - کارشناس سازمان هواشناسي گفت: از امروز تا آخر هفته بخش‌هاي شمالي، غرب، مناطق مرکزي و دامنه‌هاي جنوبي البرز شاهد بارش باران، وزش باد و رگبار خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، امروز برخي نقاط کشور غبارآلود کارشناس سازمان هواشناسي در خصوص وضعيت آب و هواي کشور اظهار کرد: بر اساس آخرين داده‌ها و نقشه‌هاي پيش بيني هواشناسي طي امروز و فردا گذر امواج کم دامنه از نوار شمالي کشور تداوم خواهد داشت که موجب رشد ابر، وزش باد و رگبار موقت باران گاهي با رعدوبرق در بخش‌هايي از شمال غرب، سواحل شمالي کشور، دامنه‌هاي البرز و شمال شرق کشور خواهد شد.
وي افزود: روز سه‌شنبه موقتاً از شدت بارش‌ها کاسته شده ولي مجدداً از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشي فعال به کشور از سمت غرب و شمال غرب بارش‌ها آغاز مي‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسي در خصوص هواي روز پنج‌شنبه و جمعه تصريح کرد: پنج‌شنبه با نفوذ جريانات خنک شمالي فعاليت بارشي تقويت مي‌شود و در اين روز و جمعه در شمال غرب، غرب، سواحل شمالي، مناطق مرکزي، دامنه‌هاي جنوبي البرز و شمال شرق کشور کاهش نسبي دما، بارش باران و گاهي رعدوبرق و وزش باد پيش بيني مي شود.
گودرزي با بيان اين که در روز جمعه بارش برف در اتفاعات کوهستاني شمال غرب و البرز دور از انتظار نيست، افزود: امروز پاره‌اي از مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب غبارآلود پيش بيني مي‌شود.
وي با اشاره به اين که امروز هواي تهران کمي ابري و به تدريج شاهد افزايش ابر و وزش باد خواهد بود، گفت: فردا آسمان تهران کم ابري تا نيمه‌ابري پيش بيني شده که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن