تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوحدی: پیکر ۱۴۶ تن از جان باختگان ایرانی هنوز شناسایی نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اوحدی: پیکر ۱۴۶ تن از جان باختگان ایرانی هنوز شناسایی نشده است


رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز پیکر ۱۴۶ تن از جان باختگان ایرانی فاجعه منا هنوز شناسایی نشده است، گفت: طی توافق با مسئولان عربستان قرار شد اجسادی که بعدا هویت ایرانی بودنشان تائید شد، به ایران منتقل شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اوحدی در تماس تلفنی با خبر مشروح 19 شبکه خبر گفت: تعداد جان باختگان حادثه منا همان 464 تن هستند که مشخصات فردی تک تک این افراد در اختیار سازمان حج و زیارت قرار گرفته است، اگرچه شناسایی و تعیین هویت بعضی از این حجاج بسیار سخت است. او افزود: پیکرهای حدود 100 زائران ایرانی جان باخته در منا تا پایان امشب به کشور منتقل می شود.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون پیکرهای 318 تن از قربانیان فاجعه منا شناسایی و 218 تن از آنها به کشور منتقل شده است. اوحدی افزود: تلاش برای شناسایی پیکرهای 146 زائر دیگر ادامه دارد. او در ادامه گفت: طبق مذاکرات ما با کشور عربستان قرار شد تا حجاجی که بعدا هویت ایرانی بودنشان تائید شد به ایران منتقل شوند. رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا زمانی که پیکرهای 146 نفر باقیمانده شناسایی نشود، این افراد "مفقود" محسوب می شوند. شناسایی پیکرهای جان باختگان ایرانی در میان بیش از 3 هزار پیکر منتقل شده از 20 کانتینر به سردخانه معیصم مکه ادامه دارد، تلاش می کنیم پیکرهای همه 146 زائر مفقود ایرانی پیدا و به کشور منتقل شوند. تاکنون پیکرهای بیش از 1500 قربانی منا از کشورهای مختلف در مکه دفن شده است.


دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن