تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی ازبکستان آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی ازبکستان آغاز به کار کرد
بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی ازبکستان با عنوان «جهانگردی در مسیر جاده ابریشم» در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی تاشکند با حضور نمایندگانی از ایران آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فارس: بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی ازبکستان آغاز به کار کرد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی ازبکستان با عنوان «جهانگردی در مسیر جاده ابریشم» در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی تاشکند با حضور نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان آغاز به کار کرد. «فرخ رضایف» رئیس شرکت دولتی جهانگردی «ازبک.توریسم» در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی تاشکند هر سال شرکت کنندگان بیشتری را به خود جلب می‌کند به گونه‌ای که فرصت مناسبی را برای گسترش همکاری‌های جهانگردی و انعقاد قراردادها میان شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. رضایف افزود: ازبکستان در سال‌های اخیر در زمینه جهانگردی اصلاحات قابل توجهی را در راستای افزایش ظرفیت‌های گردشگری خود و معرفی آن در خارج انجام داده و تلاش شده زیرساخت‌های این بخش را تکمیل نماید. وی با بیان اینکه شهرهای تاریخی «سمرقند»، «بخارا»، «شهر سبز» و «خیوه» ازبکستان در فهرست میراث جهانی سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) قرار گرفته است، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی تاشکند از سال 1995 در چارچوب طرح «جاده بزرگ ابریشم» در فهرست نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری سازمان جهانگردی جهانی قرار دارد و هر سال منظم برگزار می‌شود. رضایف گفت: امسال در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی بیش از 700 شرکت فعال در زمینه‌های سازمان‌های گردشگری، هتل‌داری، شرکت‌های هواپیمایی، بیمه‌ای از کشورهای همچون، مالزی، سنگاپور، قزاقستان، تاجیکستان، ایران، امارات متحده عربی، ترکیه، تایلند، لتوانی، سلواکی، هندوستان، ترکمنستان، فرانسه، چین، اسپانیا، ویتنام، قرقیزستان، روسیه، ازبکستان و دیگر کشورها حضور دارند. به گفته وی، هم‌اکنون در تمام مناطق ازبکستان، بیش از 800 سازمان جهانگردی و بیش از 500 شرکت در امور هتل‌داری مجوز گرفته و بیش از 300 هتل خصوصی نیز فعالیت می‌کند. بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جهانگردی با نام «جهانگردی در مسیر جاده ابریشم» توسط شرکت ملی جهانگردی «ازبک.توریسم» برگزار و تا هفتم اکتبر سال 2015 میلادی (15 مهر ماه سال 1394) دایر است.















انتهای پیام/

94/07/13 - 16:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن