تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799156951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری های دانشگاه سمنان و اداره کل دامپزشکی استان گسترش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


همکاری های دانشگاه سمنان و اداره کل دامپزشکی استان گسترش می یابد استان‌ها > سمنان - با حضور معاونان و مسئولان دانشگاه سمنان و اداره کل دامپزشکی استان در آئینی ، دانشگاه سمنان و اداره کل دامپزشکی استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند که با انعقاد آن همکاریهای دو طرف با یکدیگر افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین ،رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان گفت : این تفاهم نامه همکاری به منظور برنامه ریزی و توسعه همکاری های مشترک در راستای افزایش بهره وری فعالیت های پژوهشی و اجرایی به نمایندگی دکتر عباس هنر بخش رئوف رئیس دانشگاه سمنان و دکتر محمد سعیدی مدیر کل دامپزشکی استان در تالار میثاق دانشگاه سمنان امضاء شد .
دکتر محمد حسن یوسفی با بیان اینکه این تفاهم نامه در هفت ماده تنظیم شده ، طراحی و اجرای پروژه های تحقیقاتی ، استفاده از توان تخصصی دو طرف ، ایجاد بانک اطلاعات تحقیقات دامپزشکی و محققان استان وانجام آزمایش فارمی داروها و فرآورده های بیولوژیکی دامپزشکی را از جمله ی اهداف و موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد .
وی به بخشی از تعهدات دانشگاه سمنان بر اساس این تفاهم نامه اشاره کرد و اظهار داشت : برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با بیماریهای دامی مورد نیاز ، همکاری اعضای هیات علمی در تدوین و اجرای طرحها ی تحقیقاتی ، استفاده از امکانات آزمایشگاهی تخصصی و کتابخانه ای و اعزام استادان دانشگاه به مناطق مختلف برای همکاری با کارشناسان اداره کل دامپزشکی از جمله ی اقداماتی است که دانشگاه بر اساس این تفاهم نامه انجام می دهد .
رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان ، نیاز سنجی طرحهای تحقیقاتی مورد نیاز استان ، ارائه آمار بیماریهای شایع در استان برای تدوین و اجرای فعالیت های تحقیقاتی ،همکاری در زمینه برگزاری همایش علمی و همکاری در استفاده از امکانات آزمایشگاهی مورد نیاز طرحهای تحقیقاتی را هم از تعهدات اداره کل دامپزشکی استان در راستای این تفاهم نامه اعلام کرد .
دکتر یوسفی با بیان اینکه مدت اعتبار این تفاهم نامه نامحدود است تصریح کرد : دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان دارای 500 دانشجو است که از این تعداد 250 دانشجو دکتری عمومی دامپزشکی هستند .
رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان گفت : از مهر 94 در رشته انگل شناسی دامپزشکی در مقطع کارشناسی ارشد هم برای اولین بار در این دانشکده دانشجو پذیرش شده است .
دکتر یوسفی خاطر نشان کرد : جشن فارغ التحصیلی 24 نفر از اولین دوره فارغ التحصیلان دانشجویان دانشکده دامپزشکی هم به زودی در مهر امسال برگزار می شود .
دکتر عباس هنر بخش رئوف رئیس دانشگاه سمنان هم در آئین انعقاد این تفاهم نامه ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از حجاج کشورمان در حادثه منا گفت : هم در دانشگاه سمنان با توجه به وجود دانشکده و آموزشکده دامپزشکی و هم در اداره کل دامپزشکی استان پتانسیل هایی وجود دارد که می توان در راستای این تفاهم نامه از آنها استفاده بهینه کرد .
دکتر هنر بخش رئوف افزود : این تفاهم نامه فرصت جدیدی را برای دانشجویان رشته دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان فراهم می نماید .
مدیر کل دامپزشکی استان هم به ظرفیت های علمی و فارغ التحصیلی اولین گروه از دانشجویان این دانشکده در رشته های مختلف دامپزشکی در دانشگاه سمنان اشاره کرد و گفت :این اداره کل در راستای این تفاهم نامه می تواند از این ظرفیت ها در هموار سازی چالش های موجود بهره ببرد .
دکتر محمد سعیدی افزود : فارغ التحصیلان این دانشکده می توانند نقش مهمی در افزایش تولیدات دامی و پیشگیری از بروز بیماریهای واگیر بین انسان و دام ایفا نمایند و امیدواریم این تفاهم نامه فصل جدیدی از همکاریهای بین دو طرف باشد

کلید واژه ها: استان سمنان -




دوشنبه 13 مهر 1394 - 15:00:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن