تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين قسمت «سال‌هاي هسته‌اي»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۸ب.ظ)
فردا؛ آخرين قسمت «سال‌هاي هسته‌اي» موج-مجموعه مستند «سال‌هاي هسته‌اي»، سه‌شنبه شب با پخش آخرين قسمت به پايان مي‌رسد. اين مجموعه مستند، موثرترين و جنجالي‌ترين اثر تصويري دوران پرالتهاب مذاکرات هسته‌اي بود که با استقبال ويژه مخاطبان همراه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، چند ماه بعد از پايان مذاکرات هسته‌اي، سرانجام آخرين قسمت مجموعه مستند «سال‌هاي هسته‌اي» فرصت و اجازه پخش از تلويزيون را پيدا کرد.
وعده گرگ‌ها عنوان پنجمين قسمت مجموعه مستند سال‌هاي هسته اي است. اين مستند که به سرنوشت تحريم در متن توافق نامه برجام پرداخته شده است قرار است اين هفته از شبکه يک سيما پخش شود.
پيش از اين پخش ساير قسمت‌هاي اين مجموعه استقبال گسترده مردمي را در پي داشته است. و رکورد دريافت پيامک‌هاي مردمي براي يک برنامه مستند در تلويزيون را شکسته است.
قسمت پنجم اين مجموعه مستند 3 شنبه بعد از سريال شبانگاهي رأس ساعت 23 از شبکه يک پخش مي شود.
قسمت‌هاي پيشين «سال‌هاي هسته‌اي»،جنجال‌هاي رسانه‌اي و حاشيه‌اي زيادي به همراه داشت، برخي از اعضاي ارشد تيم مذاکره کننده در موارد متعددي به پخش اين مستند واکنش نشان دادند و تصور مي‌شد که با فشارهاي واردشده به تلويزيون، پخش قسمت آخر اين مجموعه متوقف شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن