تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809958510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش محصولات پتروشيمي تا پايان برنامه ششم توسعه به 40 ميليارد دلار در سال مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۷ب.ظ)
مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي: ارزش محصولات پتروشيمي تا پايان برنامه ششم توسعه به 40 ميليارد دلار در سال مي رسد موج - مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي با بيان اينکه تا پايان برنامه ششم توسعه، ظرفيت توليد انواع محصولات پتروشيمي سالانه به 129 ميليون تن افزايش پيدا مي کند، گفت: ارزش محصولات پتروشيمي توليد شده تا پايان برنامه ششم توسعه به 40 ميليارد دلار در سال خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست خبري حميدرضا رستمي مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي صبح امروز(دوشنبه)، در محل ساختمان اين شرکت برگزار شد.
در اين نشست مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي در رابطه با وضعيت ظرفيت توليد پتروشيمي گفت: تا پايان برنامه چهارم توسعه ظرفيت توليد محصولات پتروشيمي از 20 ميليون به 51 ميليون تن رسيد و تا پايان سال 94 حدود 62 ميليون تن ظرفيت ايجاد شد.
وي ادامه داد: تا پايان برنامه ششم توسعه، ظرفيت توليد انواع محصولات پتروشيمي سالانه به 129 ميليون تن افزايش پيدا کرده و ارزش محصولات پتروشيمي توليد شده تا پايان برنامه ششم توسعه به 40 ميليارد دلار در سال خواهد رسيد.
رستمي با بيان اين که نقش شرکت پتروشيمي از تصدي گري به يک سازمان توسعه اي تغيير کرده است اظهار کرد: در شرايط جديد بخش خصوصي بايد اجراي پروژه هاي پتروشيمي را برعهده بگيرد.
وي افزود: تسهيل جذب سرمايه گذاري مستقيم، مشارکت در توسعه زيربناها، فعاليت در مناطق محروم و تامين منابع مالي از پروژه هاي جديد صنعت پتروشيمي به شمار مي رود.
رستمي با اشاره به برنامه ريزي توليد 25 ميليون تن طرح جديد متانول در کشور اظهارداشت: با توجه به بررسي و تحليل صورت گرفته از بازار متانول توصيه هايي براي استفاده بهتر از طرح هاي جديد پيشنهاد شده است.

123 طرح پتروشيمي توسط بخش خصوصي و دولتي در حال اجراست
وي با بيان اين که در مجموع 123 طرح پتروشيمي توسط بخش خصوصي و دولتي در حال اجراست اظهارداشت: پيش بيني مي شود که ساليانه بتوان 7 ميليارد دلار در بخش پتروشيمي سرمايه گذاري جديد جذب کرد .
وي با اشاره به بهره برداري از فازهاي جديد پارس جنوبي اظهارداشت: با توجه به راه اندازي اين فازها در سال گذشته 44 ميليون تن اتان به واحدهاي پتروشيمي تحويل داده شده است.
مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي ادامه داد: تا پايان سال 95 تعداد 14 پروژه جديد پتروشيمي به بهره برداري خواهد رسيد که با توجه به محدوديت آب در کشور و مزيت نسبي خليج فارس و درياي عمان از اين نظر، اين نواحي به عنوان مکان ايجاد پروژه هاي جديد مدنظر هستند.

21 پروژه براي استفاده فاينانس چين تعريف شده
وي در مورد فاينانس چين نيز اظهارداشت: به طور کلي 67 پروژه در دست اجرا وجود دارد که تعداد 21 پروژه براي استفاده فاينانس چين تعريف شده که اقدامات لازم براي تامين منابع مالي آنها در حال اجرا است و حدود هفت پروژه تامين مالي شده و کار خود را آغاز کرده است که به عنوان مثال پتروشيمي مسجد سليمان اولين گاز را تحويل گرفته و بقيه کار هم در حال انجام است.
رستمي در ادامه با بيان اينکه اميدواريم پس از توافق هسته اي تامين منابع مالي و فاينانس روند بهتري پيدا کند گفت: در صورت لغو تحريم ها رويکرد ما تهيه و مشارکت در توسعه تکنولوژي و ايجاد سرمايه گذاري است و اين رويکرد را دنبال خواهيم کرد.

نرخ خوراک پتروشيمي ها بالا نيست
وي در رابطه با وضعيت نرخ خوراک پتروشيمي ها گفت: در رابطه با نرخ خوراک پتروشيمي ها در بخش گاز و مايع مصوبه و آيين نامه اي توسط هيئت دولت ابلاغ شد که طبق جدول تخفيفي هم براي مناطق محروم در نظر گرفته شده و رويکرد اين آيين نامه هم ادامه دادن فعاليت هاي در دست اقدام است. ضمن اينکه رقم 13 سنت رقم بالايي نيست که بخواهيم روي آن بحث کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن