تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814780660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید مهلت اعطای تسهیلات برای پرداخت یکجای عوارض ساختمانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تمدید مهلت اعطای تسهیلات برای پرداخت یکجای عوارض ساختمانی خبرگزاری پانا: مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری پایتخت با اعلام خبر تمدید مهلت اعطای تسهیلات به شهروندان تهرانی برای پرداخت یکجای عوارض ساختمانی گفت: مهلت بهره مندی شهروندان و مودیان عوارض ساختمانی شهر تهران از23 درصد تسهیلات اعطایی شهرداری تا پایان اسفند ماه سال جاری تمدید شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۳ مهر ساعت 12:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی رزمی در این زمینه افزود: با استناد به مصوبه نهایی و منقح شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مجوز تقسیط و چگونگی اخذ مطالبات شهرداری پایتخت و به موجب ابلاغیه شهردار تهران، مهلت بهره مندی از23 درصد تسهیلات اعطایی عوارض ساختمانی شهرداری تهران تا پایان امسال تمدید شد. وی تصریح کرد: شهروندان و مودیان تهرانی که تا تاریخ 29 اسفند سال 93، کل بدهی خود را به صورت نقدی، چک بانکی و یا به صورت الکترونیکی پرداخت کنند ، مشمول بیست و سه درصد (23 درصد) پاداش و جایزه خوش حسابی خواهند شد. به گفته مدیر کل تشخیص و وصول درآمد، پاداش و جایزه فوق صرفا شامل عوارض زیربنا، تراکم، تغییر کاربری، پذیره، پیش آمدگی بالکن، تفکیک اراضی ،حذف پارکینگ ، تخلف ساختمانی غیر مجاز ، حق تشرف و جرائم ماده صد خواهد بود. رزمی همچنین در پایان تاکید کرد: آن دسته از مودیانی که بدهی آنها بابت عوارض تقسیط شده، در صورتی که کل اسناد دریافتی سررسید نشده را زودتر از موعد مقرر؛ بصورت نقدی و یکجا پرداخت کنند مشمول نرخ (23 درصد) جایزه خوش حسابی به نسبت روز شمار سالیانه خواهند بود و حداکثر سقف اعطایی جایزه خوش حسابی 23 درصد مبلغ کل اقساط باقی مانده خواهد بود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن