تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813090824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش بزرگ دانش آموزان عاشورايي در شهرهاي لرستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۲:۵ق.ظ)
با شعار لبيک يا حسين (ع)؛ همايش بزرگ دانش آموزان عاشورايي در شهرهاي لرستان برگزار مي شود موج - خرم آباد - همايش بزرگ دانش آموزان عاشورايي با شعار لبيک يا حسين (ع) در اولين روز از محرم الحرام در شهرهاي استان لرستان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شوراي هماهنگي عتبات عاليات که با حضور مسوولين ستاد بازسازي عتبات عاليات و اين اداره کل برگزار شد، گفت: همايش بزرگ دانش آموزان عاشورايي با شعار لبيک يا حسين (ع) در اولين روز از محرم الحرام در شهرهاي استان لرستان برگزار خواهد شد.
دکتر گودرز کريمي فر افزود: خدمت در بازسازي ستاد عتبات عاليات و اماکن متبرکه با ارزش ترين مدال افتخار براي هر مسلمان است و آموزش و پرورش با افتخار تمام آمادگي دارد تا در ترويج فرهنگ خدمت و محبت به اهل بيت (ع) گام بردارد.
وي خدمت به توسعه اماکن زيارتي و حرم مقدسه ائمه معصومين را بزرگترين سرمايه معنوي مسلمانان خواند و گفت: شيعه هراسي و اسلام هراسي توطئه جديد دشمنان بر عليه آموزه هاي ديني مسلمانان است وبا فعاليت هوشمندانه و عالمانه در ستادهاي عتبات عاليات مي توان فرهنگ صحيح اسلام و سيره واقعي اهل بيت (ع) را به نسل جوان و نوجوان انتقال داد. گودرز کريمي فر در ادامه سخنان خود افزود: آباداني و توسعه اين مشاهد شريفه و مقدسه، مايه افتخار مسلمانان است و قطعاً خدمت در اين مسير رضايت الهي و خشنودي امام عصر (عج) را به دنبال خواهد داشت.
وي خدمت به اهل بيت عليهم السلام و بازسازي حرم متبرک معصومين (ع) را توفيقي الهي خواند و گفت: فرهنگ تعظيم شعائر الهي بحمدلله در جامعه ما نهادينه شده و عشق و محبت به حضرات معصومين با تمام وجود شيعيان عجين شده است.
وي بازسازي حرم‌هاي عتبات عاليات را نشانه ارادت ايرانيان به اهل بيت دانست و گفت: يکي از برنامه‌هاي آموزش و پرورش در حوزه عترت بستر سازي مناسب براي توسعه و تعميق باورهاي اعتقادي دانش آموزان است که کمک به بازسازي ستاد عتبات عاليات مي‌تواند عمق اين ارادت و محبت را بيشتر کند.
وي به تلاش هاي صورت گرفته در بنياد بين المللي غدير اشاره کرد و گفت: در اين بنياد هم تلاش مي شود تا سيره و منش اميرالمومنين (ع) به دانش آموزان معرفي شود .کريمي فر افزود: براي تاثير و ماندگاري فعاليتهاي حوزه عترت بايد ايده و برنامه هاي نو داشت و با عشق و رغبت کار کرد. وي در پايان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اين آمادگي را دارد که در 4هزار و 200 آموزشگاه و با شرکت 320 هزار به حمايت و تقويت فعاليت هاي ستاد عتبات عاليات مبادرت کند.
رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان لرستان هم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بازسازي و تجهيز اماکن زيارتي عتبات عاليات گفت: کارهاي خوبي در آموزش و پرورش صورت گرفته و آموزش و پرورش لرستان در حال تعميم دادن به کل کشور است .همواره يار و پشتيبان خوبي براي ستاد عتبات عاليات بوده است.
اصغر حقي‌پور افزود: ستاد عتبات عاليات مجموعه‌اي است که افتخار انتساب به مقام ولايت را دارد و برنامه‌هاي خود را با محوريت توسعه و تجهيز اماکن زيارتي عتبات عاليات تنظيم کرده است.
حقي‌پور با اشاره به تشکيل ستاد حاميان نور در آموزشگاه هاي استان گفت: اين برنامه به ابتکار آموزش و پرورش لرستان صورت گرفته و با استقبال ستاد مرکزي قابل تعميم به استان‌هاي ديگر هم هست.
وي خاطرنشان کرد: کارهايي که تا الان انجام شده است و ان شاء الله روز به روز بيشتر هم مي‌شود، از عنايات بزرگ خداوند متعال است، و کساني که در اين راه از وقت و مال خودشان دريغ نمي‌کنند و در اين مسير مصرف مي‌کنند، بدانند که توفيق خيلي بزرگي نصيب آن‌ها شده است که بايد قدردان آن باشند.
نماينده آموزش و پرورش در ستاد عتبات عاليات لرستان هم با اشاره به تشکيل ستاد حاميان حرم نور در مدارس استان گفت: دستورالعمل تشکيل اين ستادها به مناطق و شهرستان هاي استان ابلاغ شده است.
علي قرباني اجراي طرح هديه هاي آسماني را با هدف کمک به ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) و اماکن متبرکه عتبات عاليات را از جمله برنامه هاي موفق آموزش و پرورش لرستان خواند و گفت: دانش آموزان لرستاني در يک روز بيش از يکصد ميليون ريال به اين امر خداپسندانه کمک کردند. وي همايش بزرگ دانش آموزان عاشورايي را با شعار لبيک يا حسين (ع) برنامه ديگر آموزش و پرورش خواند و گفت: در اولين روز از محرم الحرام بانگ لبيک يا حسين (ع) دانش آموزان لرستاني بلند خواهد شد و پرچم محبت و مودت به خاندان عصمت و طهارت در مراکز آموزشي به اهتزار در خواهد آمد.
وي به تشکيل ستاد عتبات و عاليات در مناطق و شهرستان هاي استان اشاره کرد و گفت: با همدلي و هم زباني پيام اهل بيت(ع) هوشمندانه و هنرمندانه به دانش آموزان انتقال داده مي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن