تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي کرمانشاه افزايش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۰:۵۶ق.ظ)
ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي کرمانشاه افزايش مي‌يابد موج - شرکت گاز استان کرمانشاه تا پايان سال ۹۶ به يک هزار و ۲۰۰ روستا گازرساني مي‌کند و بهره‌برداري از اين پروژه‌ها ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي افزايش مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاي موج، حميد فاني، مدير عامل شرکت گاز استان کرمانشاه، اظهار کرد: براي گازرساني به اين روستاها بيش از چهار هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار از منابع بند «ق» تبصره دو قانون بودجه سال ۹۳ و ديگر منابع آن در سال ۹۴ تأمين مي‌شود.
حميد فاني افزود: با اجراي پروژه‌هاي تعريف شده در قالب اين بند از قانون بودجه، تمام روستاهاي بالاي ۲۰ خانوار استان به شبکه سراسري گاز متصل شده و ضريب نفوذ گاز در بخش روستايي استان به بيش از ۹۰ درصد خواهد رسيد.
وي اعلام کرد: هم اکنون پيمانکار سه پروژه‌هاي (پکيج) انتخاب شده و در مرحله تجهيز کارگاه براي آغاز عمليات اجرايي است.
مدير عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بيان اين که در حال حاضر ۴۷۱ هزار مشترک در سطح استان از نعمت گاز طبيعي برخوردارند، يادآور شد: از اين تعداد ۴۱۰ هزار مشترک شهري و ۶۱ هزار مشترک روستايي است.
به گفته فاني، شرکت گاز استان کرمانشاه تاکنون به ۱۲ شهرک صنعتي، دو نيروگاه، سه پتروشيمي، کارخانه‌هاي سيمان غرب و سيمان سامان و بيش از ۱۰۰ واحد صنعتي کوچک و بزرگ گازرساني کرده است.
وي با بيان اين که گازرساني به ۶۹ جايگاه سي.ان.جي نيز انجام شده است، گفت: گازرساني به شش جايگاه سي.ان.جي و دو شهرک صنعتي جديد نيز در دستور کار قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن