تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي مهر / روانشناسي رانندگي رشته دانشگاهي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اختصاصي مهر /"روانشناسي رانندگي" رشته دانشگاهي مي‌شود
سرپرست كميته روانشناسي و مشاوره آموزش عالي از ايجاد رشته بين رشته اي روانشناسي رانندگي خبر داد و گفت: رشته روانشناسي رانندگي تلفيقي از روانشناسي و مهندسي ترافيك است.

دكتر غلامعلي افروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين خبر گفت: رشته "روانشناسي رانندگي" به عنوان يك ضرورت عصر شهرنشيني در دانشگاهها راه اندازي مي شود كه اكنون در صدد طراحي سرفصل دروس دوره هاي كارشناسي ارشد و دكتري اين رشته هستيم و هر دانشگاهي كه توانايي داشته باشد مي تواند مجري اين دوره ها شود.

وي روانشناسي پزشكي را از ديگر رشته هاي بين رشته اي در دستور كار كميته روانشناسي و مشاوره آموزش عالي معرفي كرد و افزود: روانشناسي پزشكي با روانپزشكي متفاوت است. روانشناسي پزشكي مي تواند براي ارتقاي بهداشت رواني كشور و براي پيشرفت درمان موثر واقع شود.

سرپرست كميته روانشناسي و مشاوره آموزش عالي از مطالعاتي براي راه اندازي رشته هايي در حوزه روانشناسي شناختي نيز خبر داد و گفت: در نظر است تا سرفصل دروس رشته هاي جديدي كه تلفيقي از رشته هاي روانشناسي و فلسفه و علوم عصب شناختي هستند طراحي شوند.

دكتر افروز از شروع تدوين سرفصلهاي رشته روانشناسي معماري خبر داد و گفت: اين رشته تلفيقي از رشته هاي روانشناسي، معماري و شهرسازي است و در خصوص كاربرد روانشناسي در معماري خانه و شهر بحث مي كند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 371]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن